“Avrora” 5 vəzifə üzrə vakansiya elan edir

1. Satınalma planlaması üzrə mütəxəssis

Vəzifə və öhdəlklər:

• Mərkəz və bölgələrdəki anbarlar üzrə qalıqlara nəzarətin təmin olunması;
• Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
• Təchizat planın hazırlanması;
• Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
• Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması;
• Sahə üzrə digər tapşırıqları həyata keçirməli.

Vakansiya ilə bağlı tələblər:

• Ali təhsil;
• Analoji sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
• Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkürə sahib olmalı;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Yaş: 23 – 40 yaş

Şərtlər:

• 5 iş günü
• İş saatları: 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.


2.İşə qəbul üzrə Menecer

Vəzifə və öhdəliklər:

• Şirkətin kadr tələbini müəyyən etmək;
• Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarət etmək;
• İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrini təşkilini təmin etmək;
• İşəqəbul hesabatlarını hazırlanmaq;
• Açıq vakansiyaların ciddi təhlili, şirkətdaxili və şirkətxarici elana hazırlamaq və yerləşdirmək;
• İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;
• Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
• Namizədlər bazasının daim yeniləmək;
• Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilmək, ilkin müsahibələrin təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar etmək;
• İşəqəbul testlərinin həyata keçirmək;
• Testlərlə bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesinin idarə etmək;
• İşəqəbul  kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;
• İşəqəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsini təmin etmək;
• İlkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq;
• Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;
• Yeni işçilərin adaptasiya prosesini təşkil etmək, sınaq müddətlərini izləmək;

Namizədə tələblər:

•  İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
• Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
• Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
• Stres altında işləməyi bacarmalı;
• Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
• Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olması;
• İşəqəbul müsahibələrinin aparılmasında təcrübəyə sahib olmalı;
• Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
• CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
• MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.

Şərtlər:

• Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər, həftədə 2 gün istirahət;
• Şirkət hesabına nahar;
• Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.


3. Əmək haqqının hesablanması üzrə Mütəxəssis

Vəzifə və öhdəliklər:

• Dövri olaraq ödənəcək məbləğlərlə bağlı müvafiq cədvəlləri tərtib etməli;
• Müvafiq qaydaya əsasən əməkhaqqıların hesablanmasını təmin etməli;
• Əmək haqqılardan tutulan dövlət ödəmələrini müəyyən etməli;
• Üzrlü və ya üzrsüz səbəbdən işə gələməyən şəxslərin qrafikini təqib etməli;
• Əmək haqqların hesablanaraq müvafiq banka yönlədirməli;
• Müvafiq sahə üzrə qanunvericilik aktlarını tətbiq etməli;
• İşçiyə ödənilən maaşlara əlaqədar aylıq satatistik hesabat xarakterli məlumatların hazırlanması;
• Şirkətin işçilərlərlə əlaqədar müvafiq hesab əməliyyatlarını təqib etmək.

Vakansiya ilə bağlı tələblər:

• Ali təhsil – İqtisadiyyat, biznesin idarəolunması və maliyyə, mühasibatlıq sahələri üzrə;
• Analoji sahə üzrə iş təcrübəsi;
• Yüksək riyazi biliklərə sahib olmalı;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• 1C proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Yaş: 22-30

Şərtlər:

• 5 iş günü
• İş saatları 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.


4. İşə qəbul üzrə menecer
Vəzifə və öhdəliklər:
  • Şirkətin kadr tələbini müəyyən etmək;
  • Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarət etmək;
  • İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrini təşkilini təmin etmək;
  • İşəqəbul hesabatlarını hazırlanmaq;
  • Açıq vakansiyaların ciddi təhlili, şirkətdaxili və şirkətxarici elana hazırlamaq və yerləşdirmək;
  • İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;
  • Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
  • Namizədlər bazasının daim yeniləmək;
  • Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilmək, ilkin müsahibələrin təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar etmək;
  • İşəqəbul testlərinin həyata keçirmək;
  • Testlərlə bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesinin idarə etmək;
  • İşəqəbul  kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;
  • İşəqəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsini təmin etmək;
  • İlkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq;
  • Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;
  • Yeni işçilərin adaptasiya prosesini təşkil etmək, sınaq müddətlərini izləmək;
Namizədə tələblər:
  • İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Stres altında işləməyi bacarmalı;
  • Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
  • Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olması;
  • İşəqəbul müsahibələrinin aparılmasında təcrübəyə sahib olmalı;
  • Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
  • CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
  • MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.
Şərtlər:
  • Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər, həftədə 2 gün istirahət;
  • Şirkət hesabına nahar;
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.

5. Satınalma planlaması üzrə mütəxəssis
Vəzifə və öhdəlklər:
  • Mərkəz və bölgələrdəki anbarlar üzrə qalıqlara nəzarətin təmin olunması;
  • Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
  • Təchizat planın hazırlanması;
  • Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
  • Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması;
  • Sahə üzrə digər tapşırıqları həyata keçirməli.
Vakansiya ilə bağlı tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Analoji sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
  • Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkürə sahib olmalı;
  • MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
  • Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
  • Yaş: 23 – 40 yaş
Şərtlər:
  • 5 iş günü
  • İş saatları: 08:00-17:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə vakansiyanın adını yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.