Azərbaycandakı banklar müştəriləri ilə hansı dildə danışır? – MONİTORİNQ

Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 32 kommersiya bankından 18-nin Çağrı Mərkəzində (Call Center) müştərilərə istədiyi dildə sual vermək imkanı yaradılıb. Bu, Reportun apardığı araşdırma nəticəsində məlum olub.

Araşdırmaya əsasən, bu 18 bankdan 16-sı müştəriləri ilə 3 dildə – Azərbaycan, rus və ingilis dillərində danışır. “AFB Bank” müştərilərini Azərbaycan, türk və ingilis dillərində, “Amrahbank” isə Azərbaycan və ingilis dillərində dinləməyə hazırdır.

14 bank isə müştərilərə “istədiyi dili seçmək” imkanı yaratmayıb.

Kommersiya bankının adı Çağrı Mərkəzinin danışıq dili imkanları
Azərbaycan Türk Rus İngilis
1 Accessbank + + +
2 AFB Bank + + +
3 AGBank + + +
4 Amrahbank + +
5 Atabank +
6 International Bank of Azerbaijan  + + +
7 Azerbaijan Industry Bank +
8 Azer-Turk Bank + + +
9 Bank Eurasia + + +
10 Bank of Baku + + +
11 Bank BTB +
12 Bank Republic + + +
13 Silkway Bank + + +
14 Bank VTB (Azerbaijan) + + +
15 Caspian Development Bank + + +
16 Demirbank + + +
17 Expressbank + + +
18 Gunaybank +
19 Xalq Bank + + + +
20 Kapital Bank + + + +
21 Bank Melli Iran-Baku +
22 Muganbank +
23 Nakhchivanbank +
24 NBC Bank + + +
25 Nikoil Bank + + +
26 National Bank of Pakistan-Baku +
27 PASHA Bank + + +
28 Rabitabank + + +