26 C
Baku
Saturday, April 20, 2024

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi – Access Bank

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi

Öhdəliklər:

 Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
 Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
 Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
 Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.

Tələblər:

 Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilmək;
 Kompüter proqramlarını bilmək;
 Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
 Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
 Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
 Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
 Komandada işləmək bacarığı;
 Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Son xəbərlər
Document

Rəqəmsal Həlləri

  • ERP Sistemi
  • CRM Müştəri Bazası
  • POS Kassa və Satış
  • İcarə
  • Layihələr
  • Anbar
  • Maliyyə
  • İnsan Resursları
  • İstehsalat
  • Satınalma
  • Tapşırıqlar
  • Ticketing
  • Çağrı Mərkəzi
  • Analitika
  • Elektron Ticarət
  • ERP Sistemi
Digər xəbərlər