24 C
Baku
Thursday, April 18, 2024

“Fairmont Baku” oteli 6 vəzifə üzrə işçilər axtarır

1. Resepşn
Əmək funksiyaları:
  • Qonaqlar və Əməkdaşlar ilə münasibətlərdə bütün “Fairmont Hotels & Resorts” Şirkətinin xidmət standartlarına riayət edilməsini təmin etmək.
  • Qonaqların adını yadda saxlamaqla Qonaqlara və Əməkdaşlara birbaşa xidmət göstərmək.
  • Qabaqcadan Sifarişləri yoxlayaraq və Qonaqların istəklərinə nəzarət edərək, bütün standartların qaydasında getməsindən əmin olmaq.
  • Qonaqlara həvəslə xidmət göstərərək onların gözlədiyindən də artıq xidmət göstərmək.
  • Satış proqramları vasitəsiylə otelin maksimum gəlir əldə etməsini təmin edilməsindən əmin olmaq.
  • Otelin müvaviq sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsini, şöbədə hər kəsin təhlükəsizlik və fövqəladə hallar ilə bağlı xəbərdar olmasını təmin etmək.
  • İş yoldaşları üçün nümunəvi bir iş yoldaşı olmaq və öz davranışı ilə başqalarını da işə həvəsləndirmək.
  • Digər mümkün vəzifələr.
İxtisas tələbləri:
  • İngilis dilində mükəmməl şəkildə yazılı və şifahi ünsiyyət, Azərbaycan və Rus dillərində isə yaxşı ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
  • Sakit və təmkinli qalmaq şərtilə, dəyişkən mühit çərçivəsində çoxsaylı tapşırıqları icra edə bilmək.
  • Həftədə 7 gün, 24 saat fəaliyyət göstərən mehmanxana sahəsində dəyişkən iş vaxtı  və  novbələrə rahat uyğunlaşa bilmə və işləyəbilmə imkanının olması.
  • Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı olmaq və qonaqlarla münasibət qurmağı bacarmaq.
  • Qonaqlara xidmətə diqqət yetirmək, Qonaqların gözləntilərini üstələməklə unudulmaz təəssürat yaratmaq.
  • Müştəri(qonaq) xidməti, peşəkar təqdim etmə və ünsiyyət sahələrindələrində son dərəcədə yüksək qabiliyyətə malik olmaq.
  • Şövqlü, sərbəst qərarlar qəbul edən, problemləri özü həll edə bilən, hadisələri yönləndirmək qabiliyyəti olan və işləri vaxtında çatdıran bir işçi olmaq.

2. Carpenter

Responsibilities :

Reporting to the Director of Engineering, the Carpenter is responsible for ensuring of facility maintenance for our colleagues and our Guests.  The Carpenter will provide the highest work quality and standards acceptable to Fairmont Baku.

  • Providing exceptional guest service, including offering assistance to Colleagues and Guests in a courteous manner
  • Maintaining and repairing all equipment and furnishings within the guestrooms, public areas, colleagues areas and back of the house areas
  • Detecting any defects and malfunctions, immediately repairing, and refurbishing the same.
  • Reporting all defects and damages to the Director of Engineering
  • Inspect building and facilities for needed services and repairs
  • Maintain building interiors and exteriors
  • Operate and maintain carpentry tools and equipment
  • Complying with the industry standards and safety regulations of working
  • Maintaining all records of the repair and maintenance works conducted in a facility
  • Efficiently managing time and meeting all specified deadlines
  • Properly using and maintaining equipment
  • Safely operating tools such as hand tools, chainsaw, hoist and rigging material, log splitter
  • Safely deploying and utilizing ladders, and scaffolding equipment .

Qualifications:

  • Bachelor’s degree or an associate’s degree or diploma in carpentry or any other related field of study with about 2 – 3 years of experience as a maintenance worker .

3. Front Desk Agent 
Responsibilities:
The Front Desk Agent is primarily responsible for providing the highest level of personalized service to all of our Guests in accordance to Fairmont Hotels & Resorts corporate standards while maintaining hotel profitability in a positive working environment. In his role, the Guest Relation Agent will consistently exceed Guest expectations by providing highest levels of Guest satisfaction, acting as an Ambassador of Fairmont Hotels & Resorts at all times.
  • Ensuring that all Fairmont Hotels & Resort service standards and operational procedures are adhered to in all interactions with Guests and colleagues.
  • Providing prompt, attentive service either directly to the Guests or colleagues using the Guest’s name.
  • Reviewing reservations and Guest preferences to ensure all standards are met.
  • Maintaining a perpetual presence on the Front Desk throughout the hours of the shift.
  • Following the Hotel’s telephone etiquette standards when handling internal and external calls.
  • Remaining observant and responds to each Guest who approaches the Front Desk.
  • Enthusiastically promoting Fairmont President’s Club and hotel services providing detailed information to Guests and hotel visitors.
  • Constantly seeking to identify Guest preferences, acts upon them and makes sure to pass on this information to colleagues updating the Guest’s profile.
  • Constantly seeking to anticipate Guest needs and requests, actively engaging our Guests.
  • Ensuring the highest possible revenues are generated for the hotel through upselling programs.
  • Developing and maintains strong Guest relationships to ensure Guest loyalty.
  • Actively participates in departmental meetings, providing new ideas to improve service.
  • Adheres to and promotes the company’s health & safety policies to ensure a safe work environment and is knowledgeable about all safety & emergency procedures.
  • Resources (time and materials) are used efficiently in order to maximize output.
  • Has respect and maintains positive working relationship with colleagues and other departments and communicates effectively with same and gets the job done. Promotes open discussion.
  • Acts as a role model for colleagues and strives to raise quality standards which others will aspire to.
Qualifications:
  • Proficient in the English language (spoken & written), good knowledge of Azeri and Russian
  • Must be able to handle a multitude of tasks in an intense, ever-changing environment while remaining calm and collective .
  • Must be flexible in terms of working hours (24-hour operation, 7 days a week) .
  • Must have excellent written/verbal communication and Guest interpersonal skills
  • Self-motivation and organizational skills and the ability to take initiatives .
  • Prior experience in hotels or customer service or an asset .
  • Recognized commitment to Guest service, exceeding Guest expectations and anticipate needs.
  • Must have the ability to handle cash effectively and accurately .
  • Has outstanding Guest services skills, professional presentation, and sophisticated communication skills .
  • Ability to deal with Guest concerns in an empathetic and business-oriented manner.
  • Self-motivated and able to make quick decisions, solve problems, initiate action and complete assignments on a timely basis.
  • Previous experience in Front Office Operations including Front Desk, Reservations and Royal Service an asset .

4. Aşpaz
Əmək funksiyaları:
  • Şirkətin standartlarına xas bir şəkildə keyfiyyətli və gözəl təqdim edilən qida məmulatlarını hazırlamaq.
  • Bütün instruksiya və reseptlərin müvafiq şəkildə icra edilməsindən əmin olmaq.
  • Gündəlik fəaliyyət üçün lazım olan hazır yarımfabrikat məmulatları təşkil etmək.
  • İş yerinin və avadanlıqların səliqəli və təmiz qaydada, sanitariya qaydalarına müvafiq şəkildə saxlamaq.
  • Qida təhlükəsizliyi prosedurlarına və təhlükəsiz iş mühitinin yaradılması qaydalarına  riayət etmək və digərlərini də sövq etmək.
  • Ərzaq ehtiyatlarının müvafiq şəkildə saxlanılmasını təmin etmək.
  • Davamlı şəkildə yeni qabiliyyət və bacarıqların, üsullarının öyrənilməsinə can atmaq.
  • Şöbənin fəaliyətini mükəmməlləşdirmək üçün daima yeni təkliflər etmək.
  • Komandanın bir üzvü kimi çalışmaq və ehtiyac olduqda köməyə ehtiyacı olan əməkdaşlara dəstək olmaq.
  • Digər mümkün vəzifələr
İxtisas tələbləri : 
  • Azərbaycan dilində ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
  • Kulinariya sənətinə və Qonaqların sifarişlərinin icra edilməsində həvəsli olmaq.
  • Qonaqlarla və əməkdaşlarla sıx iş münasibətləri qurmaq.
  • Liderlik və işi daha da irəli aparmaq qabiliyyətinə malik olmaq.

5. Ofisiant 
Əmək funksiyaları:
  • Qonaqlarımıza mehriban, səmimi və cəzbedici xidmət təqdim etmək.
  • Qonağın tələblərini yüksək səviyyədə qarşılamaq üçün qonağın sifarişi zamanı ona səmərəli məsləhətlər vermək.
  • Hər bir Qonağa fərdi şəkildə münasibət göstərmək.
  • Fairmont Xidməti Nizamnaməsinə ciddi şəkildə riayət etmək.
  • Qonaqları adi ilə tanımaq, hər bir Qonağa məxsusi şəkildə davranmaq və onun individual bir şəxs olmasını ona hiss etdirmək.
  • Stollara hər zaman müvafiq qaydada xidmət göstərilməsini təmin etmək.
  • Komandanın bir üzvü kimi çalışmaq və ehtiyac olduqda köməyə ehtiyacı olan əməkdaşlara dəstək olmaq.
  • İlkin və sonrakı təlimlərdə fəal iştirak etməklə öz sahəsində biliyini və xidmət texnikasını artırmaq.
  • İclaslarda və növbə təhvili zamanı danışıqlarda fəal iştirak etmək.
  • Şöbənin fəaliyətini mükəmməlləşdirmək üçün daima yeni təkliflər etmək.
  • Təhlükəsiz bir şəkildə işləmək və sağlamlıq və təhlükəsizlik haqqındakı qaydalara əməl etmək.
  • Səliqəli və mütəşəkkil bir iş mühiti yaratmaq.
  • Gözlənilən xidmət nümayiş etdirmək.
  • Digər mümkün vəzifələr və tapşırıqlar.
İxtisas tələbləri :
  • Qida, şərab və iaşə xidmətləri sahələrinə həvəsli olmaq
  • İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində yazılı və şifahi şəkildə mükəmməl ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
  • Son dərəcə məsuliyyətli və etibarlı bir insan olmaq.

6. Human Resources Internship 

Job description:

  • This is an unpaid internship for University Students
  • Assist the Human Resources Department in the day-to-day operation of the department as required
  • Foster and promote positive Colleague relations through an environment that encourages open communication, trust and mutual respect.
  • Assist to file Employee records
  • Assist to handle all office administration duties such as telephone calls, requests of internal visitors, mails, nametag requests & office supplies
  • Assist with colleague events preparations, recruitment, colleague letters and updating colleague data
  • Assist with communication boards updates
  • Assist with issuing all time of vacation orders
  • Assist with translation of corporate documents
  • Assist with adding employees data 1C administration
  • Assisting Migration Process
  • All other duties as assigned

Please indicate the name of the position “Human Resources Internship” in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected]

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər öz şəkilli CV-lərini [email protected] ünvanına “Resepşn ” başlığı ilə göndərə bilərlər.

Good luck!

Uğurlar!

Son xəbərlər
Digər xəbərlər