Kadrlar üzrə Menecer
Vəzifə və öhdəliklər:
• Vakansiya elanlarının yerləşdirilməsi, kandidatların seçimi;
• CV-lərin arxivləşdirilməsi;
• Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulunu, vəzifə keçirmələrini, işdən azad edilmələrini, intizam tənbehinin verilməsini və s. sənədlərin rəsmiləşdirilməsi;
• Əmək müqavilələrin hazırlanması; Müqavilələrin (www.e-gov.az) sisteminə daxil edilməsi;
• Əmək kitabçaların saxlanılması və doldurulması;
• Şəxsi heyətin uçotu, çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyyətləri haqqında arayışlar vermək;
• Kadrlar üzrə təyin olunmuş sənədləri icra etmək eləcə də işçilərin mükafatlandırılması üçün materiallar hazırlamaq;
• Xəstəlik vərəqələrin doldurulması;
• İş vaxtının qeydiyyatı tabelin hazırlanması;
• Məzuniyyətlərin hesablanması, məzuniyyət və ezamiyyət sənədlərin hazırlanması;
• İşçilərin şəxsi məlumatların və şəxsi işlərin hazırlanması;
• İşçilər üçün daxili nizam intizam qaydaların yerinə yetirilməsinə nəzarət;
• Gündəlik davamiyyətə nəzarət;
• Cari məsələlər;
• Müdiriyyətin diğər tapşırıqları
Tələblər:
– Nəqliyyat/Tikinti sahəsində minimum 3 ilə kimi iş təcrübəsi olan kişi namizəd
– Ali təhsilli;
– Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək
– Azərbaycan və rus dillərini bilmək (İngilis dili arzuolunandı);
– Kompüter proqramlarında sərbəst işləmək;
– Məsuliyyətli və diqqətli;
– Ünsiyyət qurma və yüksək təqdimat bacarığı;
– Problemləri həll etmə bacarığı;
– İdarəçilik qabiliyyəti;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.