12 C
Baku
Friday, March 29, 2024

Marketinqin gələcək tendensiyaları

Media Marketing Review Londonda AdWeek Europe gələcəyin əsas marketinq tendensiyalarını müəyyən etmişdir.

“Martech”-in inkişafı  — inkişaf etmiş yüksək texnologiyalardan istifadə

Müştərilərlə ünsiyyətdə ayrı-seçkilikdən uzaq olmaq

Ünsiyyətin effektivliyi və ünsiyyət kanalının bütün sahələri uğrunda mübarizə

Professional oyunçular arasında müştərilər üzrə rəqabətin artımı

Ünsiyyətin müxtəlif kanalları üzrə ixtisaslaşmış kontent-menecerlərətələbin artırılması

Native advertising-in inkişafı, xüsusəndə mobil platformalar üçün

Kreativ yanaşma, digital və mediadistribusiya, həmçinin marketinqin həyata keçirilməsi kimi sahələrdə reinteqrasiya

Marketinqin ayrı-ayrı sahələrinə deyil, ekosistem brendlərinin yaradılmasına istiqamətlənmək

Multi-kanalın gələcək inkişafı. Məzmunun qəbul edilməsində interaktiv texnologiyaların üstünlük təşkil edilməsi

Reklam-kommunikasiya sənayesi oyunçularının inkişafı üçün dayanıqlı iqtisadi modelin yaradılması

Ünsiyyətin bütün növlərində Cross promotion tətbiqi

Wired 24/7 strategiyası

Müştərilərlə “One-to-one” ünsiyyəti

Son xəbərlər
Digər xəbərlər