4 C
Baku
Friday, March 29, 2024

Reklam, marketinq və xüsusi layihələr şöbəsinin müdiri – Bank VTB (Azərbaycan)

Reklam, marketinq və xüsusi layihələr şöbəsinin müdiri

Tələblər:

  • Profilli ixtisas üzrə ali təhsil (marketinq, PR, iqtisadiyyat);
  • Analoji vəzifədə azı üç illik iş təcrübəsi (bank sahəsində);
  • Reklam işi və kütləvi informasiya vasitələri ilə iş metodlarına bələd olmaq;
  • Qısamüddətli və uzunmüddətli marketinq strategiyasının hazırlanması və reallaşdırılması sahəsində təcrübə;
  • Reklam və marketinq xərclərinin büdcələşdirilməsi və sonrakı nəzarəti həyata keçirmək təcrübəsi;
  • Bank məhsulların xarakteristikası və istehlak xüsusiyyətlərini bilmək, istehlakçıların həvəsləndirilməsinin təhlili;
  • Brendin formalaşdırılması və onun strategiyasına dəstək və onun məhsul çeşidləri ilə əlaqəsi;
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərində səlis danışmaq, bu dillərdə işgüzar yazışma aparmaq bacarığı;
  • InDesign, Adobe Illustrator, Photoshop, QuarkXPress, Adobe Flash, Corel Draw proqramlarında işləmək bacarığı;
  • MS Office proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
  • İdarəçilik keyfiyyətləri, strateji qavrayış, təfəkkürün sistemliliyi;
  • Stressə davamlılıq, məhdud vaxt şəraitində çoxlu sayda tapşırıqların öhdəsindən gəlmək bacarığı;
  • Kreativlik, ideyaların generasiyası, işə yaradıcı yanaşma.

 Vəzifələr:

 

  • Bazarda Bankın biznesinin inkişafı üçün uzunmüddətli və qısamüddətli marketinq proqnozlarının qurulması;
  • Seqmentlər, müştərilər, satış kanalları, məhsulların qurulması, tətbiqi və marketinq mənfəətliliyinin qiymətləndirilməsinin müşayiəti;
  • Biznes və məhsulların rəqabətə davamlılığının təhlili;
  • Marketin tədqiqatlarının aparılması;
  • Bankın strategiyasının reallaşdırılması üçün marketinq tədbirlərinin hazırlanması və həyata keçirilməsi;
  • Marketinq büdcəsinin hazırlanması, istifadəsi və ona nəzarət;
  • Marketinq və irəli çəkilmənin optimal metodikalarının bələd olma və tətbiqi;
  • Marketinq mənfəətliliyinin artımına yönəlmiş tədbirlərin təşkili;
  • İşə salınmış proqramların marketinq səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
  • VTB brendinin saxlanması üzrə layihələrin əlaqələndirilməsi və həyata keçirilməsi şirkətin brendinin bazarda strategiyanın hazırlanması;
  • Bütün kommunikasiya daşıyıcılarında firma üslubuna riayət olunmasına nəzarət, brendbuk ilə iş;
  • Şirkətin imicinin və məhsullarının tanınmasına yönəlmiş reklam kampaniyalarının səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
  • VTB brendinin tələblərinə uyğun olaraq ofislərin xarici və daxili tərtibatı;
  • Konfrans sərgi, sponsorluq və xeyriyyə tədbirlərinin  hazırlanması və tərtibatında iştirak;
  • Komandanın effektiv idarə edilməsi: planlaşdırma, işlərin təşkili, bölüşdürülmüş səlahiyyətlərin ötürülməsi, heyətin birbaşa və dolayı həvəsləndirilməsinin üz
  • Rində işləmək, marketinq və reklam planlaşdırılmasının həyata keçirilməsinin bütün mərhələlərinə nəzarət.

Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formasını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).

 

Son xəbərlər
Digər xəbərlər