13 C
Baku
Friday, April 19, 2024

Satışların artırılması strategiyası

Satış həcminin artırılması əslində çox sadə məsələdir. Lakin “tarazlıq prinsipinin” tətbiq edilməsi halında. Bu prinsipin əsasında “balans” adlanan ən uğurlu satış həcminin artırılması strategiyası dayanır. Hazırki prinsipin mahiyyəti ondan ibarətdir ki, müştəriyə öz istədiyi və rəqiblərinizin ona təklif edə biləcəyi dəyərdə məhsul təklif etməkdir. İnsan elə bir təbiətə malikdir ki, ona təklif edilən maksimum imkanı əldən vermək istəməz.

“Tarazlıq” adlanan satış həcminin artırılması prinsipi satılan məhsula xüsusi diqqət yetirilməsini tələb edir. Satış həcmi sizin özünüzdən, müştərini dinləyə bilmək bacarığınızdan asılıdır. Müştəri satıcının onu həqiqətən dinlədiyini, ona kömək etmək istədiyinizi hiss etdikdə yaşıl işığa ümid edə bilərsiniz.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər