Tələblər:
- Cinsi: qadın,kişi;
- Yaş: 20-35;
- İş təcrübəsi:
- Əlaqə mərkəzlərində operator vəzifəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Əlaqə mərkəzlərində idarəetmə vəzifələrində minimum 6 ay iş təcrübəsi;
- Ali təhsil;
Biliklər:
- Azərbayca dili –mükəmməl səviyyədə;
- Rus dili – mükəmməl səviyyədə ;
- İngilis dili – orta səviyyədən yuxarı;
- MS proqramların biliyi (Word, Excel, Outlook, Power Point, Visio, Project)
- Təşkilati bacarıqlar;
- Analitik qabiliyyət;
- İdarəetmə qabiliyyəti, liderlik, ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Öyrətmə və kouçinq, müəllimlik bacarığı;
Öhdəliklər:
- Əlaqə mərkəzinin operativ fəaliyyətinin, o cümlədən maliyyə büdcəsinin, kommunikasiyanın, operatorların öyrədilməsinin idarə edilməsi;
- Əlaqə mərkəzinin fəaliyyətinin strateji planlaşdırması;
- Operativ məqsədlərin və KPİ təşəkkülü, onların icrasına nəzarət;
- Qarşılıqlı əlaqələr prosseslərinn idarə edilməsi, fəaliyyətin keyfiyyətinin fasiləsiz yaxşılaşdırmasının təmin edilməsi və ona nəzarət;
- İT sistemlərin tətbiqi və dəstəyi üzrə layihələrdə iştirak etməsi;
|