İŞÇININ VƏZIFƏSI:
1.Bütün müştəri xidməti proseslərinin qaydalara uyğun olaraq və keyfiyyətli yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək
2.Qeyri kredit məhsulları üzrə satış planlarının yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək
3.Əməliyyatçıların bilik səviyyəsinin və səriştəsinin artırılmasını təmin etmək.
4.Müştəri xidmətləti strukturunun təçrübəçilərinə effektiv öyrənmə prossesini təmin etmək
4.Baş Ofisin qeyri kredit məhsulları sahəsində keçirdiyi layihə, tədbir və aksiyalarını filialda koordinasiya etmək
6.Əməliyyat işçilərinə müvafiq tapşırıqlar vermək (əməliyyatcılar, xəzinədar, kredit administratorları,baş əməliyyatçılar), tapşırıqların icrasına nəzarət etmək və nəticələri yoxlamaq
TƏLƏBLƏR:
1.Bank sektorunda,əməliyyat sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
2.Azərbaycan dili,rus dili sərbəst, ingilis dili üstünlükdür
3. İdarəçilik qabiliyyəti
4. Müştəri ilə ünsiyyət bacarığı
5.Aktivlik və təşəbbüskarlılıq
6.Dəqiqlilik və punktuallılıq
7.Fərdi və komandada işləmək bacarığı
Maraqlanan şəxslərdən, CV-lərini mövzu yerində vakansiyanın adını qeyd etməklə [email protected] -mail ünvanına göndərmələri və ya Rabitabankın saytında CV formasını dolduraraq müraciət etmələri xahiş olunur