18 C
Baku
Sunday, April 28, 2024

Ən “dadlı” billboard

Premier Foods şirkəti “Həyat piroq ilə daha yaxşıdır” (Life is better with cake) kampaniyası çərçivəsində Londonun mərkəzində ən yeni piroqlardan ibarət nəhəng reklam lövhəsi quraşdırır. Bu qeyri-adi kreativi qiymətləndirmək istəyənlərə etiraz edilmirdi.

Şirin küçə reklamı Mr. Kipling piroqlarının yeni qablaşdırılmasını dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulub. Qeyd edək ki, Mr. Kipling Böyük Britaniyanın ən məşhur şirniyyat brendlərindən biridir.

JWT London agentliyi bu layihəni həyata keçirmək üçün 13 360 şirniyyatdan istifadə edib. Layihə həyata keçirildikdən sonra şirniyyat sevənlər bu “dadlı” billboardın dadına baxmağa dəvət edilmişdir. Artıq 8 saatdan sonra reklam billboardından əsər-əlamət yox idi.

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər