15 C
Baku
Friday, April 26, 2024

2020-ci ilin ən bahalı markalarının adları açıqlandı

“Forbes” jurnalı dünyanın 100 ən bahalı markasının siyahısını dərc edib. Bildirildiyi kimi, onların ümumi dəyəri 2019-cu ildən bəri 2,33 trilyon dollardan 2,54 trilyon dollara qədər artmışdır. 

Banker.az bu barədə “Vc.ru”ya istinadən xəbər verir.

Ənənəvi olaraq, reytinqdə İT şirkətləri liderlik edir. Qeyd edək ki, ilk beşlik 2019-cu ildən bəri dəyişməyib.

2020-ci ilin 10 ən bahalı brendi:

  1. “Apple” – 241,2 milyard dollar (+17%).
  2. “Google” – 207,5 milyard dollar (+24%). 
  3. “Microsoft” – 162,9 milyard dollar (+30%). 
  4. “Amazon” – 135,4 milyard dollar (+40%). 
  5. “Facebook” – 70,3 milyard dollar(-21%). 
  6. “Coca-Cola” – 64,4 milyard dollar (+9%). 
  7. “Disney” – 61,3 milyard dollar (+18%). 
  8. “Samsung” – 50,4 milyard dollar (-5%). 
  9. “Louis Vuitton” – 47,2 milyard dollar (+20%). 
  10. “McDonald’s” – 46,1 milyard dollar (+5%). 

Qeyd

Siyahıdakı şirkətlərin yarıdan çoxu ABŞ-da yerləşir, onu – Almaniyada, doqquzu – Fransada, altısı – Yaponiyada, beşi – İsveçrədə. 

İT şirkətlərindən sonra siyahıda ikinci yerdə maliyyə xidmətləri dayanır – 14 müəssisə, 11 avtomobil şirkəti, 8 pərakəndə satış. 

“Visa” (25-ci yerdən 18-ci yerə), “Adidas” (61-ci yerdən 51-ci yerə) və “Netflix” (38-ci yerdən 26-cı yerə) şirkətinin mövqeyi nəzərəçarpacaq qədər dəyişib. 

2020-ci ildə dünyanın ən bahalı markaları siyahısına “Nintendo”, “Hennessy”, “Burger King” və “AXA” şirkəti daxil olub. “Phillips”, “Hewlett Packard Enterprise” və “Kellogg’s” bu siyahını tərk edib.

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər