Marketinq Tədqiqatları Meneceri
1. Marketinq sahəsində nəzəri biliklər;
2. Marketinq tədqiqatlarının aparılması;
3. Nəticələrin analiz olunması;
4. Hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə raport şəkilində təqdim edilməsi;
5. Bazarın,rəqiblərin araşdırılması,analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
6. Yeni və mövcüd layihələr üzrə marketinq strategiyasının hazırlanması,planların və layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi.
Tələblər
Təhsil: Ali (bakalavr)
Yaş həddi: 22-35 yaş
İş təcrübəsi: Ən azı bu sahədə 3-5 il təcrübəsi olmalı.
Kompüter biliyi: Word, Excell, Power Point.
Dillər: Azərbaycan, Rus, İnqilis və Türk dilləri.
Şəxsi keyfiyyətləri:
Fikrini izah etmək qabliyyəti;
Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
İşə planlı yanaşması;
Fəal olması;
Əlavə tələblər:
Ezamiyyə imkanları.
Sürücülük vəsiqəsi.
Şəxsi avtomobilinin olması.
Əmək haqqı
Razılaşma yolu ilə
Analitik düşünmə və analiz qabiliyyətinin olması,işinə vicdanla yanaşan, dəqiq və dürüst olması tələb olunur.
Maraqlananlar öz CV formalarını [email protected] ünvanına göndərə bilər( məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır)