Maliyyə Menecerinin Asistenti
“Avrora” şirkəti 2000-ci il tarixindən etibarən fəaliyyətə başlamışdır. Öz istehsal sahələrində istehsal edilən məhsulları, həmçinin distribyutorluğunu etdiyi şirkətlərin məhsulları ilə tanınan“AVRORA” şirkəti, geniş ticarət şəbəkəsinə sahibdir.
Vəzifə və öhdəlklər:
• Elektron sənəd dövriyyəsinə dəstəyin göstərilmək;
• Şöbəyə daxil olan və şöbədən çıxan sənədlərin qeydiyyatını aparmaq;
• Menecerə müəyyən olunmuş vaxt periodlarında hesabatları təqdim etmək;
• Şirkətin hesab əməliyyatlarını təqib etmək;
• Menecerin gündəlik görüşlərinin və digər məsələlərin qrafikini planlamaq.
Vakansiya ilə bağlı tələblər:
• Ali təhsil – İqtisadiyyat, biznesin idarəolunması və maliyyə, mühasibatlıq sahələri üzrə;
• Analoji sahə üzrə iş təcrübəsi;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Cins: Xanım
• Yaş: 22-30
Şərtlər:
• 5 iş günü
• İş saatları 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Maliyyə Menecerinin Asistenti” yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.