1. Satınalma planlaması üzrə mütəxəssis
Vəzifə və öhdəlklər:
• Mərkəz və bölgələrdəki anbarlar üzrə qalıqlara nəzarətin təmin olunması;
• Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
• Təchizat planın hazırlanması;
• Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
• Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması;
• Sahə üzrə digər tapşırıqları həyata keçirməli.
Vakansiya ilə bağlı tələblər:
• Ali təhsil;
• Analoji sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
• Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkürə sahib olmalı;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Yaş: 23 – 40 yaş
Şərtlər:
• 5 iş günü
• İş saatları: 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
2.İşə qəbul üzrə Menecer
Vəzifə və öhdəliklər:
• Şirkətin kadr tələbini müəyyən etmək;
• Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarət etmək;
• İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrini təşkilini təmin etmək;
• İşəqəbul hesabatlarını hazırlanmaq;
• Açıq vakansiyaların ciddi təhlili, şirkətdaxili və şirkətxarici elana hazırlamaq və yerləşdirmək;
• İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;
• Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
• Namizədlər bazasının daim yeniləmək;
• Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilmək, ilkin müsahibələrin təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar etmək;
• İşəqəbul testlərinin həyata keçirmək;
• Testlərlə bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesinin idarə etmək;
• İşəqəbul kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;
• İşəqəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsini təmin etmək;
• İlkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq;
• Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;
• Yeni işçilərin adaptasiya prosesini təşkil etmək, sınaq müddətlərini izləmək;
Namizədə tələblər:
• İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
• Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
• Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
• Stres altında işləməyi bacarmalı;
• Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
• Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olması;
• İşəqəbul müsahibələrinin aparılmasında təcrübəyə sahib olmalı;
• Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
• CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
• MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.
Şərtlər:
• Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər, həftədə 2 gün istirahət;
• Şirkət hesabına nahar;
• Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.
3. Əmək haqqının hesablanması üzrə Mütəxəssis
Vəzifə və öhdəliklər:
• Dövri olaraq ödənəcək məbləğlərlə bağlı müvafiq cədvəlləri tərtib etməli;
• Müvafiq qaydaya əsasən əməkhaqqıların hesablanmasını təmin etməli;
• Əmək haqqılardan tutulan dövlət ödəmələrini müəyyən etməli;
• Üzrlü və ya üzrsüz səbəbdən işə gələməyən şəxslərin qrafikini təqib etməli;
• Əmək haqqların hesablanaraq müvafiq banka yönlədirməli;
• Müvafiq sahə üzrə qanunvericilik aktlarını tətbiq etməli;
• İşçiyə ödənilən maaşlara əlaqədar aylıq satatistik hesabat xarakterli məlumatların hazırlanması;
• Şirkətin işçilərlərlə əlaqədar müvafiq hesab əməliyyatlarını təqib etmək.
Vakansiya ilə bağlı tələblər:
• Ali təhsil – İqtisadiyyat, biznesin idarəolunması və maliyyə, mühasibatlıq sahələri üzrə;
• Analoji sahə üzrə iş təcrübəsi;
• Yüksək riyazi biliklərə sahib olmalı;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• 1C proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Yaş: 22-30
Şərtlər:
• 5 iş günü
• İş saatları 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
- Şirkətin kadr tələbini müəyyən etmək;
- Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarət etmək;
- İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrini təşkilini təmin etmək;
- İşəqəbul hesabatlarını hazırlanmaq;
- Açıq vakansiyaların ciddi təhlili, şirkətdaxili və şirkətxarici elana hazırlamaq və yerləşdirmək;
- İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;
- Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
- Namizədlər bazasının daim yeniləmək;
- Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilmək, ilkin müsahibələrin təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar etmək;
- İşəqəbul testlərinin həyata keçirmək;
- Testlərlə bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesinin idarə etmək;
- İşəqəbul kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;
- İşəqəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- İlkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq;
- Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;
- Yeni işçilərin adaptasiya prosesini təşkil etmək, sınaq müddətlərini izləmək;
- İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Stres altında işləməyi bacarmalı;
- Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olması;
- İşəqəbul müsahibələrinin aparılmasında təcrübəyə sahib olmalı;
- Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
- CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
- MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.
- Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər, həftədə 2 gün istirahət;
- Şirkət hesabına nahar;
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.
- Mərkəz və bölgələrdəki anbarlar üzrə qalıqlara nəzarətin təmin olunması;
- Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
- Təchizat planın hazırlanması;
- Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
- Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması;
- Sahə üzrə digər tapşırıqları həyata keçirməli.
- Ali təhsil;
- Analoji sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
- Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkürə sahib olmalı;
- MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
- Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
- Yaş: 23 – 40 yaş
- 5 iş günü
- İş saatları: 08:00-17:00;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə vakansiyanın adını yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.