1. İnsan Resursları üzrə Menecer (İRM) – DA şirkətlər qrupu
– Yaş: 25-40
– İş vaxtı saat 09:00-18:00
– İş günləri həftənin 1-6-cı günləri
– Əmək haqqı 1000-1500 manat (təcrübəyə görə dəyişir)
İş barədə məlumat:
– HR strategiyasının hazırlanması, izlənməsi və inkişaf etdirilməsi;
– Kadr tələbinin planlaşdırılması;
– Vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
– Vəzifələr üzrə kvalifikasiya və səriştəlik tələblərinin müəyyən edilməsi;
– Vakansiyaların elan edilməsi və namizədlərin seçilməsi;
– İşə qəbul və oriyentasiya planının hazırlanması və proseslərinin idarə olunması;
– Kadr bazasının yaradılması;
– Şirkət daxili prosedurların hazırlanması;
– İşçilərin təlim və motivasiya ehtiyaclarının müəyyən olunması;
– Təlimlərin planlaşdırılması, həyata keçirilməsində təşkilatı işlərin idarə olunması;
– Xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi sisteminin qurulması, həyata keçirilməsi;
– İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması, əmək muqavilələrinin, vəzifə təlimatlarının hazırlanması, elektron Hökumət Portalına daxil edilməsi, social sığorta şəhadətnamələrinin sifariş olunması;
– Məzuniyyət qrafiklərinin, işəqəbul, xitam, məzuniyyət, ezamiyyə və s. əmrlərinin tərtib edilməsi.
– Aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması və dövlət orqanlarına təqdim olunması;
– Sosial müavinətlərin hesablanması;
– İşçilərin icbari sığortasının həyata keçirilməsi;
– Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması;
– İşçilərin davamiyyət uçotunun aparılaması;
– İşçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axıcılığı və səbəblərinin müəyyənləşdirmək, axıcılığın aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirtmək;
– İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
– İnsan resursları departamentinə aidiyyəti hesabatları tərtib edilməsi və təqdim edilməsi;
Tələblər:
AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;
Elektron Hökumət Portalı ilə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
Menecment, psixologiya, hüquq və ya insan resursları sahəsində ali təhsil;
Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
MS Office proqramlarını, xüsusilə MS Excel proqramını yaxşı səviyyədə bilməli;
İnsan resursları sahəsində azı 5 il iş təcrübəsi;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini (şəkil yerləşdirilmiş) 10 fevral 2018-ci il tarixinədək [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində “Insan Resursları üzrə Menecer – İRM” qeyd etməklə göndərə bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız tələblərə uyğun olaraq seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
2. HR/Migration Specialist — North-West Construction
Responsibilities:
• Provide all required documentation of expats for Work and Residence Permit;
• Conducting orientation training for new employees and monitoring their adaptation process;
• Identifying training needs of employees and preparing training plans;
• Making relevant coordination between departments;
• Administer immigration process and prepare immigration filings;
• Preparing required Reports;
• Updating databases;
• Visa arrangements;
• General administrative duties;
• Coordination work with partner Companies.
Requirements:
• Associate’s Degree or Apprenticeship;
• 2 to 4+ Years’ Experience;
• Fluency in English;
• Knowledge of general HR practices required. Must be computer literate.
Please, send your CV/Resume to [email protected] or [email protected] with “HR/Migration Specialist” subject.
3. HR Coordinator – Vertex LLC
Responsibilities
• Follow up procedures and coordination of hiring, resigning, status change procedure
• Personal folders creation and maintaining information in the 1C and E-GOV
• Coordination of obligatory and medical insurances (make sure timely opening, changes and closure)
• Coordination of vacations, sick leave and maternity
• Coordination of Timesheets in 1C to ensure proper filling
• Creation of Monthly HR reports
• SPF and salary cards ordering
• Business Trip process coordination
• Monthly statistical reports creation
Requirements
• At least 2 year experience in similar role
• Knowledge and work experience in 1C
• Knowledge of Azerbaijan Labor legislation
• Computer literacy (Word, excel, power point)
• Azeri, Russian and English literacy and speaking
Salary is 600 AZN
Interested candidates are requested to submit their CV preferably in Word or pdf format to [email protected] by specifying the Job Title in the subject line.
Only short listed candidates will be contacted.
- İşə qəbul prosesinin həyata keçirilməsi
- Şöbələrin idarəedilməsi prosesinin həyata keçirilməsi
- İşçilərin əmək fəaliyyətinin qiymətləndirilməsinin təşkili və tətbiqinə nəzarət
- İşçilərin şəxsi fayllarının yaradılması və idarə olunması, iş vaxtının uçotuna nəzarət, işə qəbul və isdən azad edilmə ilə əlaqədar sənədləşmələrin təşkili
- İnsan resursları üzrə siyasət və qaydalara əməl olunmasına nəzarət etmək
- Digər şirkətdaxili qaydalarla əməkdasların təlimatlandırılmasını təşkil etmək, onların düzgün mənimsənilməsinə əmin olmaq ücün vaxtaşırı testlər kecirmək
- Treninq ehtiyaclarının öyrənilməsi və inkisaf planlarının hazırlanması
- Karyera yüksəlişi var.
- İş qrafiki: I-V günlər
- İş saatları: 09.00-18.00
- Ali təhsil
- Rus və ingilis dili biliyi
- 3-5 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək.
- 1C proqramını bilməsi üstünlükdür.
- İşgüzar danışıqlar aparma qabiliyyəti
- Kommunikativ bacarığı, məsuliyyətlilik
- Ofis texnikası və komputer texnologiyalarından inamla işləmə qabiliyyəti
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
- Əmək haqqı yüksəkdir və kandidatın bilik ,bacarığına uyğun dəyişir.
Əlaqə nömrəsi: 012-514- 40-50 (dax.130)
5. İnsan resursları üzrə mütəxəssis – AGA Group
Namizədə olan əsas tələblər:
• Hüquq, İqtisadiyyat və ya idarəetmə sahəsi üzrə ali təhsil;
• İnsan resursları idarəedilməsi sahəsində ən azı 5 (beş) illik iş təcrübəsi;
• Əmək qanunvericiliyi və insan resurslarının idarə edilməsi üzrə normativ – hüquqi aktları bilməsi;
• Kargüzarlığın əsaslarını bilməsi;
• Kompüterdə işləmək bacarığı – təcrübəli istifadəçi səviyyəsində;
• Səlist Azərbaycan dilini bilməsi (əlavə olaraq rus və ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir) ;
• Ünsiyyətçil və məsuliyyətli olması;
• Müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri
• İnsan resursları idarəedilməsi sahəsi üzrə sənədləşmə işlərinin aparılması;
• Əmək haqqı və digər ödənişlərin hesablanması üçün tabel cədvəllərinin hazırlanması;
• İşə qəbul ilə əlaqədar imtahan və müsahibələrin keçirilməsi;
• Dövlət orqanlarına hesabatların hazırlanması;
• İnsan resursları idarəedilməsi sahəsi üzrə müxtəlif təlimatların hazırlanması;
• İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə 9:00 – 18:00, şənbə günü 09:00-13:00.
• Vəzifə maaşı – 800 AZN
Maraqlananlar rezumelərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Zəhmət olmasa, mailin “mövzu” hissəsində “İnsan resursları üzrə mütəxəssis” qeyd edəsiniz.
Əlaqədar şəxs – Gülnarə Zamanova