15 C
Baku
Saturday, May 4, 2024

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi – Access Bank

Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi

Öhdəliklər:

 Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
 Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
 Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
 Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.

Tələblər:

 Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilmək;
 Kompüter proqramlarını bilmək;
 Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
 Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
 Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
 Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
 Komandada işləmək bacarığı;
 Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Son xəbərlər
 ⁠
Digər xəbərlər