Çağrı Mərkəzinə Rəhbər və mütəxəssislər tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
Bankın ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında məlumatlar vermək;
Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək;
Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.
Hesabatın hazırlanması və yazışma bacarığı;
Yüksək darəcədə analitik, yaradıcılıq, təşəbbüskarlıq və tədqiqat apara bilmə qabiliyyəti;
Menecerlik və komanda ilə işləmə və o cümlədən departament daxilində qərar qəbul etmə qabiliyyəti;
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
 Ali təhsil;
Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl səviyyədə danışıq bacarığı;
MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti;
Ünsiyyətçilik və səlis danışıq səriştəsi;
Komandada işləmək bacarığı.
CV-ləri Çağrı Mərkəzinə Rəhbər və mütəxəssislər mövzusu ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.


 
                                    




