11 C
Baku
Monday, November 25, 2024

Payroll Specialist – PASHA Holding

PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Payroll Specialist within Group HR and Administrative department.

Job description:

• Maintain Company payroll;
• Administer benefits programs such as life, compulsory and health insurance;
• Liaise with group-wide HR reporting on monthly and quarterly basis, analysis of data and preparation of group wide reports and presentations;
• Compile, analyze, and generate customized reports for internal use and for external sources (salary surveys etc.);
• Prepare employment contracts, also to coordinate maintenance of electronic and hard copy HR documentation database;
• Prepare all statutory reports, decrees etc;
• Respond to employee inquiries regarding related policies, procedures, and programs;
• Act in compliance with legal requirements and government reporting regulations affecting human resources functions and to assist in ensuring policies, procedures, and reporting are in compliance;
• Prepare contracts with outside suppliers to provide employee services, such as temporary employees, search firms;
• Participate in projects providing good analytical support and also technical support such as preparation of presentation.

Experience, Competencies and Skills Required:

• Bachelor’s degree in Accounting/Finance;
• A minimum of 2 years of professional experience in payroll administration;
• Fluent Azerbaijani, English and Russian;
• Proficiency in Microsoft Office, knowledge of SAP as a plus;
• Strong analytical nad interpersonal skills.

How to apply:

Interested candidates are requested to submit:

• CV to [email protected];
• Put  “Payroll Specialist” in the subject line;
• CVs should be sent by February 25, 2019.

Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview

 

PASHA Holding Qrup üzrə İR və İnzibati işlər departamentinə Əmək haqqının hesablanması üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.

İşin təsviri:

• Şirkət işçilərinin əmək haqqının hesablanması;
• Həyat, icbari və sağlamlıq sığortası proqramlarını idarə etmək;
• Aylıq və rüblük əsaslarla qrup üzrə İR hesabatlarını toplamaq, hesabatların təhlilini aparmaq və təqdimatları hazırlamaq;
• Daxili istifadə və xarici mənbələr üçün xüsusi hesabatları tərtib və təhlil etmək (əmək haqqı sorğuları və s.);
• Əmək müqavilələrini hazırlamaq, həmçinin digər İR sənədlərinin kağız və elektron surətlərini bazalarının idarə etmək;
• Dövlət qurumlarına göndərilən müvafiq hesabatları hazırlamaq, əmrləri hazırlamaq;
• Müvafiq siyasət, prosedurlar və proqramlarla bağlı işçilərin sorğularına cavab vermək;
• İnsan resursları funksiyasına dair qanuni tələblər və hökumətin hesabat qaydalarına uyğun işi qurmaq və siyasətlərin, prosedurların və hesabatların uyğunluğunun təmin edilməsində kömək etmək;
• Müvəqqəti işçilər, agentliklər və digər kənar təchizatçılarla müqavilələr hazırlamaq;
• Layihələr çərçivəsində analitik, həmçinin təqdimatın hazırlanması kimi texniki dəstək göstərmək.

Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:

• Mühasibat/maliyyə üzrə bakalavr dərəcəsi;
• Əmək haqqının hesablanması üzrə minimum 2 il peşəkar təcrübə;
• Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlist danışmaq;
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı, SAP biliyi üstünlükdür;
• Güclü analitik düşüncə qabiliyyəti və yüksək səviyyədə şəxsi keyfiyyətlər.

Müraciət etmə qaydaları:

Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:

• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “Əmək haqqının hesablanması üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 25 fevral, 2019-cu il tarixinə qədər göndərilməlidir.

Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər