Strateji Layihələr Şöbəsində Analitika və Planlama Sektoru Müdiri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
1. Planlaşdırma və Analitika prosesslərini və ona aid olan bütün sənədləri yaradıb, daim təkmilləşdirmək və prosesə riayət eetmək.
2. Tabeçiliyində olan işçilərə rəhbərlik edir, onların arasında iş yükünü səmərəli paylaşdırır;
3. Hədəflərin əldə edilməsi və saxlanılmasına yönəlmiş, informasiyanı təhlili edir;
4. Sektorun planlanlaşdırılmasını, inkişafını və koordinasiyasını təmin edir;
5. Departament daxili biznes-proseslərin tənzimlənməsi, tədbiqi və yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
6. Hesabat standartlarının hazırlayır və həyata keçirir, hesabatların yenilənməsi prosesinin təşkil edir, bütün maraq göstərən bölmələrinə hesabatlarla məlumatlı olmağını təmin edir;
7. Daxili informasiya sistemindən məlumatların emalını, analizinı və təqdimatını təşkil edir;
8. Tabeçiliyində olan personalın fəaliyyətini qiymətləndirir və zəruri hallarda Kadrların İnkişafı və Qiymətləndirilməsi Şöbəsi ilə birgə onlar üçün Fərdi İnkişaf Planı hazırlayır;
9. Sektor qarşısında qoyulan işləri Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla aparılmasına nəzarət edir;
10. Planlama və analitik məlumatların idarəedilməsi proseslərinin Departamentin Prosedurlarına uyğun olaraq aparılmasına nəzarət edir;
11. Sektorun “İşçiləri” tərəfindən öz vəzifə öhdəliklərinin və daxili əmək intizamı qaydalarının yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi üzrə tədbirlər görür;
12. Sahəsinə aid olan Daxili Qaydaların, Təlimatların, Proseslərin, Prosedurların tərtibatına və onların daimi müasirləşməsinə, eyni zamanda istifadəsinin riayət olunmasına dair tədbirlər qörür;
13. Tabeçiliyində olan personalın inkişafını təmin edir;
14. “İşəgötürənin”strateji məqsədlərinə nail olmağa doğru istiqamətlənir;
15. Sektorunun fəaliyyəti ilə bağlı rüblük, yarımillik və illik işini təhlil edir və müəyyən olunmuş qaydada birbaşa rəhbərinə hesabat təqdim edir;
16. Sektorun fəaliyyətinin keyfiyyətini artırılması məqsədi ilə, tabeçiliyində olan personala dəstək olur və onların öhdəliklərini üzərinə götürür;
17. Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
1. Ali Təhsilli;
2. Layihələrin idarəedilməsi sahasində ən azı 5 il təcrubəsi olmalıdır
3. Rəhbərlik üzrə ən azı 3 il iş stajına malik olmalıdır;
4. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl bilməlidır;
5. İnkişaf olunmuş liderlik yetkinlikləri, təqdimat və təşkilatçılıq bacarıqlara malik olmalıdır;
6. İdarəetmə və planlama sahəsinə aid olan sənədlərin tərtib etmə bacarığına yüksək səviyyədə malik olmalıdır;
7. Öz sahəsi üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri mükəmməl bilməlidir;
8. Kompüter bilikləri üzrə : MS Office (Word, Excell, PowerPoint və s.), Visio və MS Project programlarını mükəmməl bilməlidir;
9. Öz sahəsi üzrə təlim-tədrisləri hazırlama qabliyyətinə yüksək səviyyədə malik olmalıdır;
10. Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməlidir;
11. İşgüzar yazışma əsaslarını bilməlidir;
12. Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və yüksək karyera imkanları.
“Aztelekom” MMC rəqabətli bir mühitdə fəaliyyət göstərir və təşəbbüskar, daim inkişafda olan dinamik namizədlər axtarışındadır.
Yuxarıdakı tələblərə cavab verən maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini [email protected] e-ünvana göndərsinlər. CV-də maaş gözləntisini qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində göstərin (Analitika və Planlama Sektoru Müdiri). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Köməkçi (Asistent)
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Struktur rəhbərinə görüləcək işlər haqqında məlumat vermək və onların icrasını nəzarətdə saxlamaq;
• Struktur rəhbərinin iclas və toplantılarını təşkil etmək, iş qrafiki və əsas prioritetləri səmərəli müəyyən etmək;
• Struktur rəhbəri ilə digər departamentlər arasında əlaqələri təmin etmək;
• Struktur rəhbəri üçün səfərləri, görüşləri və tədbirləri tələb olunduğu qaydada təşkil etmək;
• Müddəti bitmiş sənədləri müəyyən qaydada arxivə təhvil vermək;
• Hər hansı bir məsələ ilə əlaqədar araşdırmalar aparmaq və nəticələri təqdim etmək;
• E-məktubları idarə etmək, təcili məktubların seçilərək müvafiq qaydada cavablandırılmasını təşkil etmək;
• Daxili və xarici sənədlərin hazırlanmasında struktur rəhbərini təmin etmək;
• Müvafiq sənədlərin kompüterdə orfoqrafik və qrammatik cəhəddən peşəkarcasına hazırlanması, mətnlərin yığılması, tərtibatı, saxlanılması, yoxlanılması, düzəlişlərin edilməsi və təqdimatı;
• Müvafiq normativ sənədlərin, qaldırılan məsələlərin və edilən müraciətlərin kimə aid olduğunu təyin edə bilmək;
• Struktur rəhbərinin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq, müəyyən məsələlər üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək;
• Əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək, təhlil etmək və müvafiq struktur bölmələrə ötümək;
• Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə struktur rəhbərinə məlumat vermək;
• Səlahiyyətlərinə daxil olan işin icrası üçün zəruri sayılan hər hansı sənəd və materialları, habelə şifahi məlumatları müvafiq struktur bölmələrindən tələb etmək.
• Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Ali təhsil (bakalavr);
• Müvafiq sahədə (xüsusi ilə Sənəd dövrüyəsi və kargüzarlıq) ən azı 5 illik iş təcrübəsi;
• Yaş həddi: 25 – 35 yaş;
• Azərbaycan Respublikasının sənəd dövrüyəsi və kargüzarlıq Qanunvericiliyini mükəmməl bilməlidir;
• Kargüzarlığa aid olan sənədlərin tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır;
• İşgüzar yazışma əsaslarını bilməlidir;
• Korporativ İdarəetmə sistemi və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
• İT biliklər: MS Office (Vörd, Excel, Power Point), İnternet, Outlook Express peşəkar istifadəçi səviyyəsində bilməli və istifadə etməli;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Analitik düşüncə qabiliyyəti və komandada işləmək bacarığı;
• Yüksək Peşəkar ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmalı;
• İşgüzar, məsuliyyətli və detallara diqqətli olmalı;
• Böyük həcmdə iş və stressə davamlı olmalı.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və yüksək karyera imkanları.
Yuxarıdakı tələblərə cavab verən maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini [email protected] e-ünvana göndərsinlər. CV-də maaş gözləntisini qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində göstərin (Köməkçi (Assistent)). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Layihələr üzrə mütəxəssis
İşin qısa təsviri:
Maraqlı tərəflərin görüşlərini təşkil və həmin görüçlərdə iştirak etmək. Görüş zamanı əhəmiyyətli məsələlər və qərarları sənədləşdirərək izləmək. Layihə icrasının son tarixini təmin etmək.
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
1. Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni Qaydaların ,Prosseslərin,Prosedurların, Daxili normativ aktların tərtibatında iştirak edir;
2. Layihələrin keyfiyyətə, zamanına, büdcəsinə və risklərinə nəzarət etdir;
3. Sifarişçilərlə kommunikasiya planlarını, müddəti, tələbləri, bədcəni razılaşdırır;
4. Layihə və texniki sənədləşməni aparır (təqvim planlarının, texniki tapşırıqların, maliyyə hesabatların və s.)
5. Xidmət satışlarında və müqvilələrində tərtib edilməsində və bağlanmasında iştirak edir;
6. Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
1. Ali Təhsili;
2. Layihələrin idarəedilməsi üzrə ən azı 1 il təcrübəsi olmalıdır;
3. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl bilməlidır;
4. Layihə üzullarını bilməlidir;
5. Öz sahəsi üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri bilməlidir;
6. İdarəetmə, planlama, standartlar, texniki tələblər, layihələrin və prosesslərin idarəetməsi sahəsinə aid olan sənədlərin tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır;
7. Kompüter bilikləri üzrə: MS Office (word/excel), Outlook və MS Project programlarını mükəmməl bilməlidir;
8. Təqdimat və təşkilatçılıq bacarıqlara malik olmalıdır.
Şəxsi keyfiyyətlər:
• Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
• Ezamiyyə imkanları;
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• İşə planlı yanaşma bacarığı;
• Öz üzərində daima çalışmalı;
• Məqsədyönlü, fəal, stresslərə davamlı olmalıdır.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və yüksək karyera imkanları.
“Aztelekom” MMC rəqabətli bir mühitdə fəaliyyət göstərir və təşəbbüskar, daim inkişafda olan dinamik namizədlər axtarışındadır.
Yuxarıdakı tələblərə cavab verən maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini [email protected] e-ünvana göndərsinlər. CV-də maaş gözləntisini qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində göstərin (Layihələr üzrə mütəxəssis). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Korporativ tənzimləmə üzrə Hüquqşünas
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
• Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qaydaların, Prosedurların, Daxili normativ aktların tərtibatında iştirak edir;
• Müəssisənin fəaliyyəti ilə əlaqədar hüquqi təminatının həyata keçirir, normativ sənəd bazasının hazırlayır, zəruri dəyişiklikləri edir;
• Müqavilələrə hüquqi rəy verir, müqavilə nümunələrini, o cümlədən müvafiq hüquqi sənəd nümunələrini hazırlayır;
• Vergi, satınalma, əmək, gömrük və digər qanunvericiliyin tələblərinə uyğun müəssisədə hüquqi proseslərin tənzimlənməsini həyata keçirir;
• Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Ali Hüquqi Təhsil;
• Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını bilməlidir;
• Normativ hüquqi aktlar haqqında Azərbaycan Respublikasının Konstitusiya Qanununu bilməlidir;
• Mülki və Mülki Prossesual Məcəlləni bilməlidir;
• Dövlət Satınalma haqqında AR Qanununu bilməlidir;
• Tenderin və kotirovkaların keçirilməsi qaydalarını tənzimləyən normativ hüquqi sənədləri ilə tanış olmalıdır;
• Müqavilələrin bağlanmasını tənzimləyən normativ hüquqi aktlarını bilməlidir;
• İşgüzar yazışma əsaslarını bilməlidir;
• Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməlidir;
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyini bilməlidir;
• Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidir, ingilis və rus dilləri arzuolunandır;
• Sahasinə aid olan sənədləri tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır;
• Öz sahəsi üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri bilməlidir;
• Kompüter bilikləri üzrə: MS Office (word, excel və powerpoint) və Outlook proqramlarını mükəmməl bilməlidir;
• Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydaları;
• Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
Namizədin şəxsi keyfiyyətləri:
• Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
• Ezamiyyə imkanları;
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• İşə planlı yanaşma bacarığı;
• Öz üzərində daima çalışmalı.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və yüksək karyera imkanları;
Yuxarıdakı tələblərə cavab verən maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini [email protected] e-ünvana göndərsinlər. CV-də maaş gözləntisini qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində göstərin (Korporativ tənzimləmə üzrə Hüquqşünas). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Strateji layihələr şöbəsində Layihələr üzrə menecer
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
1. Layihələrin fasiləsiz icrası məqsədi ilə daxili resurs və üçüncü tərəflərin / təchizatçıların fəaliyyətini koordinasiya edir;
2. Bütün layihələrin vaxtında, əhatə dairəsi və büdcə çərçivəsində icra olunduğunu təmin edin;
3. Bütün maraqlı tərəfləri cəlb etməklə və texniki imkanları təmin etməklə layihənin əhatə dairəsi və hədəflərinin müəyyənləşdirilməsində kömək edir;
4. Resursların mövcudluğunu və bölüşdürülməsini təmin edir;
5. Hər hansı bir tərəqqi və irəliləyişlərin izlənilərək monitorinqini aparmaq üçün layihənin dəqiq planını hazırlayır;
6. Müvafiq yoxlama üsullarından istifadə edərək, layihənin həcminə, layihə cədvəlinə və layihə xərclərində müvafiq dəyişiklikləri idarə edir;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
1. Ali Təhsili;
2. Layihələrin idarəedilməsi üzrə ən azı 3 il təcrübəsi olmalıdır;
3. Riskərin idarəetməsi əsaslərını bilməlidir;
4. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl bilməlidır;
5. Layihə metodlarını mükəmməl bilməlidir;
6. Öz sahəsi üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri mükəmməl bilməlidir;
7. İdarəetmə, planlama, standartlar, texniki tələblər, layihələrin və prosesslərin idarəetməsi sahəsinə aid olan sənədlərin tərtib etmə bacarığına yüksək səviyyədə malik olmalıdır;
8. Kompüter bilikləri üzrə: MS Office (word/excel), Outlook və MS Project programlarını mükəmməl bilməlidir;
9. İnkişaf olunmuş liderlik yetkinlikləri, təqdimat və təşkilatçılıq bacarıqlara malik olmalıdır;
10. Layihələrin idarəedilmə sahəsində sertifikatın olması tələb olunur (PMP, PMİ-ACP və s.).
Şəxsi keyfiyyətlər:
• Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
• Ezamiyyə imkanları;
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• İşə planlı yanaşma bacarığı;
• Öz üzərində daima çalışmalı;
• Məqsədyönlü, fəal, stresslərə davamlı olmalıdır.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və yüksək karyera imkanları.
“Aztelekom” MMC rəqabətli bir mühitdə fəaliyyət göstərir və təşəbbüskar, daim inkişafda olan dinamik namizədlər axtarışındadır.
Yuxarıdakı tələblərə cavab verən maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini [email protected] e-ünvana göndərsinlər. CV-də maaş gözləntisini qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində göstərin (Layihələr üzrə menecer). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər |