Coca-Cola şirkəti bütünlüklə brend fanatlarının qısa video çarxlarından hazırlanmış ilk reklam çarxını təqdim etdi.
Bir neçə ay bundan əvvəl şirkət istifadəçiləri özlərinin qısa video çarxlarını çəkməyə çağırdı. Belə ki, Coca-Cola pərəstişkarları ondan bir qurtum aldıqda yaşadıqları hisləri təsvir etməli idilər. Konkursun nəticələrinə görə ən yaxşı videolar seçilir və onlar əsasında reklam çarxı hazırlanır. Bütün dünyadan təqribən 400-ə yaxın video çarx yaradılsa da, sonda onlardan yalnız 40-ı seçilir.
Video çarx həmçinin artıq iki ildir davam edən “The AHH Effect” kampaniyasının bir hissəsidir.
http://www.youtube.com/watch?v=XokGFN86ljc&width=810&height=480