TƏLƏBLƏR:
- Ali təhsil,
- Bank və ya Bank Olmayan Kredit təşkilatında sistemində ən azı 3-5 il təcrübə,
- Əmək Məcəlləsini və digər aidiyyatı qanunvericilik aktlarını bilməsi;
- Idarəetmə və kollektivdə işləmək qabiliyyəti,
- İnsanlarla tez ünsiyyətə girə bilmək qabiliyyəti,
- Kadr işinin sənədləşdirilməsinin aparılmasını və rəsmiləşdirilməsini;
- Azərbaycan və İnglis dillərini mükəmməl bilməlidir.
- MS Office proqramında işləmək bacarığı
Öhdəliklər:
- İnsan Resurslarının idarə olunması proqramının planlaşdırılması, hazırlanması, icra olunması və planlaşdırılmasına nəzarət;
- İnsan resursları departmentinin işçi heyətini formalaşdırmaq, onların seçilməsi, bu barədən sədri mütamadi olaraq məlumatlandırmaq və müvafiq hesabatların hazırlanması,
- İnsan resursları departmentinin işçi heyətinə rəhbərlik etmək;
- Prosedur və siyasət qaydalarına uyğun olaraq, işçilərin seçilməsi, yoxlanılması, qiymətləndirilməsi, təyinatı və işçilərin başqa işə keçirilməsi və statusunda dəyişikliklər edilməsi barədə təkliflər vermək və həyata keçirilməsində iştirak və nəzarət etmək;
- Təşkilatı strategiyalarının, qaydalarının, plan və büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etmək;
CV-nizi mövzu hissəsində “HR Manager” yazmaqla [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.