11 C
Baku
Thursday, November 14, 2024

Texniki Dəstək üzrə Administrator – Sinteks Group of Companies

0
Texniki Dəstək üzrə Administrator – Sinteks Group of Companies
Bakı
17.07.2020

1996-cı ildə Bakı şəhərində əsası qoyulan Sinteks MMC bu gün Qafqaz və Mərkəzi Asiyada ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.

SINTEKS öz üzərinə tanınmış beynəlxalq moda evlərindən tutmuş yeni yaranmış markalara kimi, dünyanın aparıcı moda brendlərini təmsil etməyi götürüb.

Şirkət dəb, zərgərlik və qida sahələrində 80-dən artıq mağazaya rəhbərlik edir.

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Texniki Dəstək üzrə Administrator tələb olunur.

İşin rolu:

İşin əsas rolu IT sistemlərinə və şirkətə məhsus avadanlıqlarına nəzarət olunması və onların dəstəklənməsidir.

Vəzifə öhdəlikləri:

• Şirkətə məxsus bütün kompüterlərin və İT avadanlıqlarının sabit və daimi işləməsini təmin etmək
• İnternetin işlək vəziyətdə saxlanılmasına nəzarət və bütün sistemin yenilənməsini təmin etmək
• LAN, WAN, WiFi şəbəkələrinin işini təmin etmək və yaranan nasazlıqları aradan qaldırmaq
• Əməliyyat sistemlərinin və proqramların işini təmin etmək və yaranan nasazlıqları aradan qaldırmaq
• Yeni işə qəbul olunmuş işçiləri lazımı kompüter avadanlıqları ilə təmin etmək
• İT Texniki dəstək işlərinin aparılması üçün tələb olunan bütün lisenziyalarının etibarlılığını yoxlamaq

Əsas tələblər:

İxtisas / Təhsil:
• İnformasiya Texnologiyaları sahəsində və ya müvafiq sahə üzrə təhsil, (İT Texniki Dəstək idarə edilməsində müvafiq sertifikatlar arzu olunandır)

Təcrübə:

• Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi

Bilik və bacarıqlar:

• Rus və Azərbaycan dillərini səlis bilmək (İngilis dili arzu olunandır)
• MS Window Operating proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək
• Drayverlərin quraşdırılmasını və logların yoxlanılmasını bilmək
• Şəbəkə avadanlıqlarının tənzimləməsi bacarığı
• MS Domain sistem və Active Directory haqqında əsas biliklər (PC’nin domeninə əlavə edilməsi, GPO’nun, qrup və istifadəçi hüquqlarının yoxlanılması)
• MS Office 2013/16/19 məhsullarının quraşdırılması və problemlərinin aradan qaldırılmasını bilmək
• MS Outlook proqramını yaxşı səviyyədə bilmək

Kompetensiyalar:

• Problemlərin həll etmə bacarığı
• Komanda işi bacarığı
• Ünsiyyət bacarıqları

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mailına, mövzu hissəsində “Texniki Dəstək üzrə Administrator” qeyd edib göndərilməsi xahiş olunur.

 

Founded in 1996 in Baku, Azerbaijan, SINTEKS LLC is now one of the largest and most successful fashion retailers in the Caucasus and Central Asia.

SINTEKS is committed to working with the world’s leading fashion brands – from established international fashion houses to emerging designer labels.

The company now has more than 80 stores operating in fashion, jewelry and food & beverage spheres.

We are currently looking for IT Helpdesk Administrator to join Sinteks Group of Companies.

The role:

The main role includes support and monitor IT Systems and company equipment to meet business objectives.

Job responsibilities:

• Provide stable and constant work of all PCs and IT equipment within all Company`s premises
• Monitor and maintain performance of internet and make sure that all the system is up to date
• Provide the work of LAN, WAN, Wi-Fi networks and resolving related disorders
• Install and troubleshoot the Operating Systems and software
• Provide a necessary IT equipment and support to newly hired personnel
• Check the validation of all necessary licenses required for smooth IT Helpdesk work

Main requirements:

Qualifications / Education:

• University degree in Information Technologies or any in related field, (certificates in IT Helpdesk qualification is desirable)

Experience:

• Relevant work experience of at least 2 years

Professional knowledge and skills:

• Fluency in Russian and Azerbaijani languages (English language would be an asset)
• Good knowledge of Microsoft Windows Operating System
• Knowledge of drivers’ installation and checking logs
• Ability to regulate network equipment
• Basic knowledge of MS Domain system and Active Directory (Adding PC’s to domain, checking GPO’s, groups and user rights)
• Knowledge of Installation and troubleshooting of MS Office 2013/16/19 products
• Good knowledge of MS Outlook

Competencies:

• Problem solving skills
• Teamwork skills
• Communication skills

Interested candidates, please send your CV to [email protected] highlighting the position name “IT Helpdesk Administrator” in the subject line.

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaDigər şirkətlər