TƏLƏBLƏR:
- İqtisadi təhsil
- Satış sahəsində azı 1 il iş təcrübəsi. B2B, Bank və Sığorta sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır
- Azərbaycan, Rus dillərini sərbəst bilməli, İngilis dili yaxşı səviyyədə olmalıdır
- MS Office proqramlarını bilməli
- İnandırma qabiliyyəti, ünsiyyətli, cəlb etmə bacarığı, pozitiv və aktiv, təşəbbüskar və idarəetmə keyfiyyətləri olmalı. Yüksək təqdimat bacarığı və xoş xarici görünüş
- Sürücülük vəsiqəsi arzu olunandır
- Yaş həddi 22-30 arası
İŞÇININ VƏZIFƏSI:
- Tərəfdaş şəbəkəsinin idarə edilməsi şöbəsinin strateji inkişafının planlaşdırılması
- Satış statistikasının təhlili
- Pərakəndə bank məhsul və xidmətlərinin satışı, yeni tərəfdaşların cəlb edilməsi
- Satış proseslərin reallaşdırılması və tərəfdaş şəbəkəsinin genişlənməsi
- Rəqiblərin durumunu və bazar dəyişikliklərin təhlili
- Şöbənin iş metodlarının inkişafı və həyata keçirilməsi
- Riskli portfellər haqqında planlaşdırma və proqnozlaşdırma aparmaq
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatların hazırlanması
İş şəraiti:
İş yeri – AGBank-ın mərkəzi ofisi (Bakı Landau 16)
Həftədə 5 iş günü (09:00 – 18:00) fasilə (13:00-14:00)
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
Mehriban kollektiv və karyera inkişafı imkanları
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi (anketlərinizi) qeyd olunmuş mail ünvanına [email protected] (Zaur İzmaylov) göndərin.
Mövzuda – Tərəfdaşlarla iş və alternativ satışlar üzrə mütəxəssis qeyd etməyiniz xahış olunur