İŞÇININ VƏZIFƏSI:
- AzərKreditin fəlsəfəsini və məqsədlərini başa düşmək və dəstəkləmək;
 - Öz bacarıqları daxilində birbaşa rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin AzərKreditin qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq;
 - Bütün fəaliyyətini AzərKreditin siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə həyata keçirmək;
 - Bütün kassa çekləri və digər mühüm sənədləri izləmək və nəzarətdə saxlamaq;
 - Müştərilər, təşkilatın işçiləri və digərləri tərəfindən nağd pul və digər vəsaitlərin, təsdiqedici sənədlər və mədaxil/məxaric orderləri əsasında filialın xəzinəsinə daxil/xaric etmək;
 - Gündəlik olaraq MİS (Menecment İnformasiya Sistemi) proqramına xəzinə üzrə nağd pulun hərəkəti barəsində informasiyanı daxil etmək və uyğunsuzluqlar barəsində dərhal filialın menecerinə hesabat vermək;
 - Təşkilat-daxili qaydalara uyğun olaraq xəzinə limitinə riayət etmək (maksimum və minimum nağd pul);
 - Saxta banknotların müştərilərə verilməməsi və onlardan alınmamasını təmin etmək;
 - Günün bağlanması (end of day) hesabatlarını hazırlamaq və çap etmək;
 - Gündəlik xəzinə sayını etmək, xəzinə kitabında müvafiq qeydiyyatları aparmaq və təsdiq etmək;
 
TƏLƏBLƏR:
- İqtisadiyyat, mühasibatlıq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil;
 - Təşəbbüskar, qərar qəbul etmə bacarıqlı, komandanı həvəsləndirmək və idarə etmək qabiliyyəti;
 - Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
 - Şirkətin missiyasına və əsas dəyərlərinə uyğun davranışlar nümayiş etdirməyə hazır olmaq;
 - İqtisadi və maliyyə mövzuları üzrə yaxşı biliyə sahib olmaq;
 - Yüksək analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
 - Müvafiq sahədə ən azı bir il iş təcrübəsinə malik olmaq;
 - Word, Excel və Database proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək bacarığı;
 - Azərbaycan dilində şifahi və yazılı olaraq yaxşı əlaqələr qurma qabiliyyəti; ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir;
 - İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı;
 - Əla ünsiyyət qurma bacarığı, yaxşı komanda üzvü, səmimi şəxsiyyət olmalı;
 
Yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərdən xahiş olunur ki, işəqəbul anketlərini dolduraraq 06 oktyabr 2014-cü il tarixinədək Şamaxı ofisinə (ünvan: Nəriman Nərimanov küçəsi 68) və ya aşağıdakı e-ünvana göndərsinlər. İşə qəbul anketini http://azercredit.az/az/career/how_to_apply saytından yükləyə bilərsiniz.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını anket forması və e-ünvanda göstərin (Şamaxı filialına Xəzinədar). Əks təqdirdə həmin müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
E-ünvan: [email protected]; Faks: (994 12) 597 30 39







