İŞÇININ VƏZIFƏSI:
• Filialın fəaliyyətini təşkil etmək;
• Müştərilərin yüksək səviyyədə xidmət olunmasını təmin etmək;
• Yeni müştərilərin cəlb edilməsini təmin etmək ;
• Filialın işini gündəlik olaraq planlaşdırmaq, koordinasiya və nəzarət etmək ;
• Təşkilatın təklif etdiyi bütün növ kredit məhsullarının satışını təşkil etmək ;
• Filialın kredit planının yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
• Filialın kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
• Problemli kreditlərlə işləmək.
TƏLƏBLƏR:
• Ali təhsil (İqtisadiyyat, və ya maliyyə-kredit sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
• İqtisadi və biznes təhlilləri aparmaq qabiliyyəti;
• Ən azı 2 il idarəçilik təcrübəsi;
• Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
• Komanda yaratmaq, təlimləndirmək və idarə etmək bacarığı;
• Azərbaycan dilində səlis danışmaq, rus dilində müəyyən səviyyədə biliyə malik olmaq.
CV-ləri, habelə suallarınızı elektron ünvanımıza göndərə bilərsiniz: [email protected]
Tələblərə cavab verən namizədlər müsabiqəyə dəvət olunacaqlar.