Bir şirkət uğurlu fəaliyyət göstərirsə, deməli hansısa effektiv biznes modeli əsasında çalışır. Rəhbərlər bütün tərkib hissələrini sistematik olaraq müəyyənləşdirib, müəyyən əsas resurslar və proseslərdən istifadə etməklə modelin əsas dəyər vədini necə mənfəətli şəkildə yerinə yetirdiyini başa düşə bilirlər. Bunu başa düşəndən sonra onlar tamamilə fərqli MDV (Müştəriyə Dəyər Vədi) yerinə yetirmək üçün eyni modeldən nə dərəcədə istifadə oluna biləcəyinə və lazım gələrsə, bu imkandan yararlanmaq məqsədiylə yeni bir model qurmaq üçün nələr etməli olduğuna, qərar verə bilərlər.
Müştəriyə dəyər vədi: 1. Hədəf müştəri
2. Hədəf müştəri üçün əhəmiyyətli olan ehtiyyacı ödəmək, yaxud əsaslı problemini həll etmək üçün yerinə yetirilməli olan iş
3. Ehtiyyacı ödəyən, yaxud problemi həll edən təkliflər. bu təkcə nəyin satıldığı
ilə deyil, həm də necə satıldığı ilə müəyyənləşdirilir.
Mənfəət formulu
1. Dövriyyə modeli. Nə qədər pul qazanmaq olar. Qiymət X həcm. Həcmə
bazarın ölçüsü, alış tezliyi, ikinci dərəcəli satışlar baxımından da diqqət
etmək olar.
2. Xərc strukturu. Xərclər necə bölüşdürülüb. Əsas, birbaşa və dolayı xərclər,
böyük həcmin qənaətcilliyi daxildir.
3. Marja modeli. Hər tranzaksiya arzulanan mənfəətə nail olmaq üçün nə qədər
töhfə verməlidir.
4. Resurslar sürəti. Hədəflənən həcmə çatmaq üçün resurslardan hansı sürətlə
istifadə olunmalıdır. Reallaşma müddəti, məhsul buraxılışı, aktıvlərin
istifadəsi daxildir.
5. Əsas resurslar müştəriyə dəyər vədini mənfəətli şəkildə çatdırmaq lazımdır.
Aşağıdakıları onlara aid etmək olar. 1. İşçilər
2. Texnaloji məhsullar 3. Avadanlıqlar
4. İnformasiya
5. Satış kanallları
6.Tərəfdaşlıq və birliklər
7. Brend
Əsas proseslər. Müştəriyə dəyər vədini mənfəətli formada çatdıran, təkrarlana bilən, miqyasca böyüdülə bilən qaydalar.
1. Proseslər. layihələşdirmə, məhsulyaratma, resurslardan istifadə, istehsal,
marketing, işəgötürmə və təlimat, İT
2. Qaydalar və göstəricilər. İnvestitsiya və kredit şərtləri, reallaşma müddəti və
təhcizatçının şərtləri üzrə marja tələbləri
3. Normalar: investitsiya üçün lazım olan fürsətin ölçüsü, müştərilərə və satış
kanalllarına yanaşma