TƏLƏBLƏR:
– Ali təhsil olması,
– Bank və yaxud geyri bank sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
– Yalnız Bərdə və Balakən rayonunda yaşayanlara üstünlük verilir;
– MS Office proqramında işləmək bacarığı
– Kollektivdə işləmək bacarığı;
– Müştərilərlə yüksək nəzakətlə davramaq qabiliyyəti;
– Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək.
İŞÇININ VƏZIFƏSI:
– Müştəri və zaminlərin haqqında məlumatların Məlumat informasiya sisteminə daxil edilməsi;
– Kredit mütəxəssisləri tərəfindən təqdim olunan kredit sənədləri qovluğunda tələb olunan sənədlərin (Şəxsiyyət vəsiqələri, kredit sifarişi forması, sığorta təklif forması, Kredit Komitəsinin Protokolu və s.) mövcudluğunu yoxlamaq;
– Müştərilər üçün hesabların açılması;
– Götürüləcək kredit haqqında kredit ərizəsinin açılması;
– Kredit ödənişlərinin vaxtında ödənilməsinin yoxlanmasına nəzarət etmək;
– Tələb olunan kredit müqavilələrin hazırlanması;
– Sığorta ilə bağlı məlumatları sığorta reyestrinə daxil etmək, sığorta reyestrinin müntəzəm olaraq yenilənməsini həyata keçirmək;
– Sığortalanma ilə bağlı tələb olunan sənədləri müvafiq siğorta şirkətinə vaxtında təqdim etmək;
– Həvalə olunduğu təqdirdə filialın xəzinə əməliyyatlarını icra etmək;
– Filialın mühasibi tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirmək.
Əmək haqqı 250 – 300 azn + bonus
CV-nizi mövzu hissəsində “Əməliyyatçı (Bərdə) (Balakən)” yazmaqla [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.