TƏLƏBLƏR:
– Ali təhsil olması,
– Bank və yaxud Bank Olmayan Kredit Təşkilatında ən azı 3-5 il iş stajı və idarəetmə tərcübəsi;
– Menecerlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti, peşəkar bilik və tərcübəsi
– Filialın əməkdaşlarının vahid komanda şəkilində fəaliyyətini təşkil etmək və kollektivdə işləmək qabiliyyəti.
– Məsuliyyətli, peşəkar, tələbkar, təşəbbüskar olmaq, əməkdaşlar qarşısında vəzifələri düzgün qoymaq bacarığı və qərar qəbul etmək qabiliyyəti.
– MS Office proqramında işləmək bacarığı
– Azərbaycan və Rus dilini mükəmməl bilməyi
İŞÇININ VƏZIFƏSI:
– Filialın kredit portfelinin keyfiyyətini idarə etmək;
– Filialın personalını seçmək və idarə etməkdə filial ilə əməkdaşlıq etmək;
– Borcalanların ödənişlərinin vaxtlı vaxtında aparılmasına nəzarət etmək;
– Problemli kreditlərlə işləmək;
– Filialın maliyyə analizlərini aparmaq ;
– Yerli Kredit Komitəsində iştirak etmək;
– İşçi heyətinin təlimatlandırılmasında iştirak etmək;
– Borcalanların əmlakının qiymətləndirilməsini aparmaq;
– Filialın işçi heyəti və Baş Ofis arasında keyfiyyətli əməkdaşlıq qurulmasını təmin etmək və məlumat axımını düzgün əlaqələndirmək;
– Ərizəçiləri qəbul edib onlarla danışıqlar aparmaq, bizneslərini təhlil edərək potensial müştəriləri seçmək.
Maaş + Ayliq Bonus
CV-ləri mütləq şəkildə mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifə göstərilməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Əks halda ərizələr nəzərdən qaça bilər.