Bazarda yeni imkanların öyrənilməsi və yeni potensial müştərilərin cəlb olunması zamanı –heç vaxt yaddan çıxarmaq lazım deyil ki, istənilən bir situasiya dəyişkəndir. Əgər hal-hazırkı anda sizin yanaşma və ya təklifiniz heç bir məna kəsb etmirsə, bu heç də o demək deyil ki, həmişə belə olacaq – TechSavvy kompaniyasının baş direktoru və «The Business Expert’s Guidebook» kitabının müəllifi Skott Steynberq belə düşünür.
«Bazarlar və strategiyalar inkişaf, yeni maraqlı tərəflər meydana gəlir, digərləri isə yoxa çıxır, eləcə də müəssisələrin tələbatı daima dəyişir. Ona görə də heç vaxt telefonun dəstəyini qaldırıb, bir də zəng etməkdən qorxmayın –bilin ki, bir neçə vaxtda sonra situasiya dəyişəcək, onda bəlkə biz sizin köməyinə çatdıq…. »