“Apple” şirkəti 482.2 milyard dollar kapitallaşma ilə ardıcıl olaraq onuncu dəfə dünyanın ən bahalı brendləri reytinqində lider olub. İkinci və üçüncü yerləri “Microsoft” (278.3 milyard dollar) və “Amazon” (274.8 milyard dollar) tutub, onlar da bir il əvvəl ilk üçlükdə idilər, lakin fərqli ardıcıllıqla.
Banker.az bu barədə “RBC”ya istinadən xəbər verir.
Qaliblərin ilk onluğuna həmçinin “Google” (251.75 milyard dollar), “Samsung” (87.7 milyard dollar), “Toyota” (59.76 milyard dollar), “Coca-Cola” (57.5 milyard dollar), “Mercedes-Benz” (56.1 milyard dollar), “Disney” (50.3 milyard dollar) və “Nike” (50.29 milyard dollar) daxil olub.
Reytinqi tərtib edən “Interbrand” iştirakçılarına çox ciddi tələblər qoyur, ona görə də bəzi şirkətlər, məsələn, “Alibaba” reytinqə daxil ola bilməyib. Şirkət öz ölkəsindən kənarda gəlirin ən azı 30%-ni qazanmalıdır, eyni zamanda Asiya, Şimali Amerika və inkişaf etməkdə olan ölkələrdə təmsil edilməlidir.