– Ali təhsil olması,
– Bank və yaxud geyri bank sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
– Yalnız Lənkəran rayonunda yaşayanlara üstünlük verilir;
– MS Office proqramında işləmək bacarığı
– Kollektivdə işləmək bacarığı;
– Müştərilərlə yüksək nəzakətlə davramaq qabiliyyəti;
– Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək.
Əsas funksiya və öhdəlikləri:
– Təşkilatda mövcud olan “Mühasibat siyasəti və prosedurları” qaydalarını rəhbər tutaraq fəaliyyət göstərmək;
– Filialda keçirilən yerli kredit komitəsində iştirak etmək;
– Hesablarda yığılan vəsaitlərin və qayıdışlardan olan qalıqların məbləğinin yoxlanılması, onların müəyyən olunmuş limit məbləğinə çatdığı zaman vaxtında köçürülməsini təmin etmək və vəsaitləri düzgün idarə etmək;
– Balans, mənfəət və zərərlər, büdcənin istifadəsi haqqında operativ məcmu hesabatları, digər mühasibat və statistik hesabatları tərtib etmək;
– Cari mühasibat uçotu əsasında gündəlik və aylıq mühasibat hesabatlarının hazırlanması;
Əmək haqqı + bonus
CV-nizi mövzu hissəsində “Mühasib (Lənkəran)” yazmaqla recruitment@kredaqro.