17 C
Baku
Monday, April 29, 2024

Sergey Brin və Larri Peycdən biznes prinsipləri

Google yaradıcılarının “pul insanları xoşbəxt edə bilərmi və nə üçün şirkətlər uğursuzluğa düçar olurlar” sualları haqqında fikirləri.

  • Qaydalar çoxaldıqca innovasiyalar yoxa çıxır.
  • Böyük problemləri həll etmək daha asandır, nəinki kiçik.
  • Ideyanın əhəmiyyətini olduğundan çox qiymətləndirməmək lazımdır. Sənin əla bir ideyan ola bilər və mən bunun nə qədər romantik olduğunu başa düşürəm… Lakin məsələ burasındadır ki, fikirləşib tapmaq – nə isə böyük bir şeyin yaradılmasının çox cüzi bir hissədir.
  • Məsələn, həmişə deyirlər ki, guya xoşbəxtliyi pulla almaq olmur. Lakin mən ürəyimin dərinliklərində inanırdım ki, böyük pullar hər halda az da olsa xoşbəxtlik gətirə bilirlər. Əslində isə bu, belə deyilmiş.
  • Nə qədər çox cəhd edir və geriyə çəkilirsənsə, dəyərli nə iləsə rastlaşmaq şansın bir o qədər çox olur.
  • Qoy rəqiblər düşünsün ki, biz pərişanıq, nəinki planlarımızdan xəbərləri olsun.
  • Biz həmişə eyni olmalıyıq deyə bir qayda yoxdur, geriyə dönüb kədərli halda “Ah, mən necə də istərdim ki, hər şey əvvəlki kimi olsun” deməyin.
  • Təcrübə üstünlükdür, lakin bəzən o maneəyə də çevrilə bilər.
  • İnternet ona görə belə məşhurlaşdı ki, o hamı üçün açıq idi və onu tənzimləyən şirkət yox idi.
  • Biz istərdik ki, Google sizin beyninizin üçüncü hissəsi olsun.
  • Çoxları məni sadəlövh hesab edir… lakin əgər mən optimist olmasa idim, 1998-ci ildə axtarış sistemini yaratmazdım.
  • Belə bir şirkəti idarə etmək həmişə böyük stressdir. Lakin mən idmanla məşğul oluram.
  • Şirkət işçilərinin sayı on nəfərdən yüzə qalxdıqda, sən bütün əməkdaşların adların bilməyəcəksən. Bundan sonra rahat şəkildə personalın sayını artırmaq olar.
  • Nə isə vacib bir işi həyata keçirmək üçün müvəffəqiyyətsizlik qorxusunu aşmaq lazımdır.
  • 10%-lik ehtimalla istənilən məhsul problemə çevrilə bilər, lakin “məhz hansı?” – bax, bunu proqnoz vermək qeyri-mümkündür.
  • Həmişə gözləniləndən artığını ver.
  • Əgər biz hər şeyi pula görə etsəydik, onda çoxdan şirkəti satıb, çimərlikdə istirahət edirdik.
  • Şirkətlər ona görə uğursuzluğa düçar olur ki, onlar ya düzgün olmayan qərarlar verir, ya da onlarda ambisiya çatışmır. Amma səbəb məhkəmə prosesləri və ya rəqabət deyil.
Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər