BƏƏ, Türkiyə və Gürcüstan’da ofisləri olan Beynəlxalq Daşımacılıq şirkətinin Bakı’da yeni açılacaq ofisinə aşağıdaki tələblərə uyğun mütəxəssis işə alınacaq:
Şirkət: Marpro Logistika MMC
C.Cabbarlı – B.Bağırova küç. kəsişməsi,
609-cu məhəllə, Globus Center,
12-ci mərtəbə No: 4, Yasamal / Bakı
Vakansiya 1: Beynəlxalq Daşımacılıq üzrə Satış/Marketing Meneceri
Tələblər
– Universitet məzunu (ən az bakalavryat)
– Ən az 2 il Beynəlxalq daşımacılıq üzrə Satış/Marketing iş təcrübəsi olan
– Səyahət maneəsi olmayan
– Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis vəya Rus dillərindən en az birini bilən
– B sinifi sürücülük vəsiqəsi olan və aktiv maşın sürən
– Yenilikçi, dinamik və daxili motivasiyası yüksək olan
– Analitik düşünə bilən, sürətli və nəticə-yönümlü olan
– Komanda işində müvəffəqiyyətli və insan əlaqələri qüvvətli olan
– Potensial bazarları analiz edə bilən
– Yazılı və şifahi ünsiyyəti qüvvətli olan
Vəzifələr
– Şirkətin təqdimatını və göstərilən xidmətlərin satış və marketing fəaliyyətlərini aparmaq
– Yeni müştəri portfeli yaratmaq və halı hazırdakı müştərilərin davamlılığını təmin etmək
– İllik təyin olunan satış büdcə və marketinq hədəflərinin çatılmasına nail olmaq
– Rəqiblərin fəaliyyətlərini ve ümumiyətlə bazarın vəziyyətini nizamlı şəkildə təqib etmək
– İş tərifi içərisindəki lazımlı bütün raporlamaları etmək
İş şəraiti
– AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
– Həftədə 5 iş günü (09:00 – 18:00)
– Nahar və yol xərci
– Maaş + premiya
– Rahat ofis şəraiti
Maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Vakansiya 2: Beynəlxalq Dəniz, Avto, Dəmiryolu Daşımacılığı üzrə Əməliyyat Mütəxəssisi
Tələblər
– Universitet məzunu (ən az bakalavryat)
– Ən az 1 il Beynəlxalq Avto və Dəniz vəya Dəmiryolu daşımacılığı üzrə əməlliyat iş təcrübəsi olan
– Yaxşı səviyyədə Azərbaycan, İngilis və Rus dillini bilən
– MS Office programlarını yaxşı dərəcədə istifadə edən
– Planlaşdırma və təşkilat qabilliyəti olan
– Ünsiyyət bacarıqları qüvvətli
– Sürətli və nəticə-yönümlü işləyə bilən
Vəzifələr
– Xarici ofis və agentliklərlə lazımlı yazışmaları arapmaq
– Müştəri və təchizatçılar ilə əməliyyat / sənədləşmə proseslərini icra etmək
– İdxalat, ixracat vəya tranzit əməliyyatların başlamasıyla sifariş təqibini təşkil etmək, lazımı yazışma/sənədləşmə prosesini idarə edib raport vermək
– Müştərilərdən gələcək tələbləri effektiv şəkildə cavablandırmaq
– Yük/daşıma təklifi vermək, müqavilə prosesini idarə etmək, şirkəti korporativ kimliye uyğun təmsil etmək
– Hesablaşma ilə birlikdə daşıma fayllarının nəticələnməsini təmin etmək
İş şəraiti
– AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
– Həftədə 5 iş günü (09:00 – 18:00)
– Maaş + Nahar və yol xərci
– Rahat ofis şəraiti
Maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.