13 C
Baku
Saturday, November 23, 2024

Bakıda yeni açılmış ofisinə iki vakansiya üzrə işçi axtarır

BƏƏ, Türkiyə və Gürcüstan’da ofisləri olan Beynəlxalq Daşımacılıq şirkətinin Bakı’da yeni açılacaq ofisinə aşağıdaki tələblərə uyğun mütəxəssis işə alınacaq:

Şirkət: Marpro Logistika MMC

C.Cabbarlı – B.Bağırova küç. kəsişməsi,
609-cu məhəllə, Globus Center,
12-ci mərtəbə No: 4, Yasamal / Bakı

Vakansiya 1: Beynəlxalq Daşımacılıq üzrə Satış/Marketing Meneceri

Tələblər

– Universitet məzunu (ən az bakalavryat)
– Ən az 2 il Beynəlxalq daşımacılıq üzrə Satış/Marketing iş təcrübəsi olan
– Səyahət maneəsi olmayan
– Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis vəya Rus dillərindən en az birini bilən
– B sinifi sürücülük vəsiqəsi olan və aktiv maşın sürən
– Yenilikçi, dinamik və daxili motivasiyası yüksək olan
– Analitik düşünə bilən, sürətli və nəticə-yönümlü olan
– Komanda işində müvəffəqiyyətli və insan əlaqələri qüvvətli olan
– Potensial bazarları analiz edə bilən
– Yazılı və şifahi ünsiyyəti qüvvətli olan

Vəzifələr

– Şirkətin təqdimatını və göstərilən xidmətlərin satış və marketing fəaliyyətlərini aparmaq
– Yeni müştəri portfeli yaratmaq və halı hazırdakı müştərilərin davamlılığını təmin etmək
– İllik təyin olunan satış büdcə və marketinq hədəflərinin çatılmasına nail olmaq
– Rəqiblərin fəaliyyətlərini ve ümumiyətlə bazarın vəziyyətini nizamlı şəkildə təqib etmək
– İş tərifi içərisindəki lazımlı bütün raporlamaları etmək

İş şəraiti

– AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
– Həftədə 5 iş günü (09:00 – 18:00)
– Nahar və yol xərci
– Maaş + premiya
– Rahat ofis şəraiti

Maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.


Vakansiya 2: Beynəlxalq Dəniz, Avto, Dəmiryolu Daşımacılığı üzrə Əməliyyat Mütəxəssisi

Tələblər

– Universitet məzunu (ən az bakalavryat)
– Ən az 1 il Beynəlxalq Avto və Dəniz vəya Dəmiryolu daşımacılığı üzrə əməlliyat iş təcrübəsi olan
– Yaxşı səviyyədə Azərbaycan, İngilis və Rus dillini bilən
– MS Office programlarını yaxşı dərəcədə istifadə edən
– Planlaşdırma və təşkilat qabilliyəti olan
– Ünsiyyət bacarıqları qüvvətli
– Sürətli və nəticə-yönümlü işləyə bilən

Vəzifələr

– Xarici ofis və agentliklərlə lazımlı yazışmaları arapmaq
– Müştəri və təchizatçılar ilə əməliyyat / sənədləşmə proseslərini icra etmək
– İdxalat, ixracat vəya tranzit əməliyyatların başlamasıyla sifariş təqibini təşkil etmək, lazımı yazışma/sənədləşmə prosesini idarə edib raport vermək
– Müştərilərdən gələcək tələbləri effektiv şəkildə cavablandırmaq
– Yük/daşıma təklifi vermək, müqavilə prosesini idarə etmək, şirkəti korporativ kimliye uyğun təmsil etmək
– Hesablaşma ilə birlikdə daşıma fayllarının nəticələnməsini təmin etmək

İş şəraiti

– AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
– Həftədə 5 iş günü (09:00 – 18:00)
– Maaş + Nahar və yol xərci
– Rahat ofis şəraiti

Maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər