PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Accountant.
Requirements:
• Check the accuracy and match the invoices, purchase orders, contracts, statements and other supporting documents, communicate with vendors for the uncertainties occurred, correspond to all vendor enquiries;
• Review verified employee expense reports and pay them in regard with the requests for advances;
• Keep track of payments to suppliers when due and charge expenses to accounts and cost centers by analyzing invoice/expense reports and recording entries, control expenses.
• Reconcile accounts payable transactions and prepare the analysis of accounts;
• Provide supporting documentation for audits;
• Maintain vendor files;
• Provide support to Chief Accountant especially in month end closures;
Education, Experience and Skills Required:
• Bachelor’s degree in Accounting/Finance;
• Minimum 3 years of professioan experience in the field;
• Strong knowledge of MS Office programs;
• Strong interpersonal and communication skills;
• Proficiency in Azerbaijani and English, Russian is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
• CV to [email protected] ;
• Put “Accountant” in the subject line;
• CVs should be sent by the 10 July, 2017.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Mühasib vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
Tələblər:
• Hesab fakturaların, ödəniş tələbnamələrinin, müqavilələrin, maliyyə çıxarışlarının və digər sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması və müqayisə edilməsi, yarana biləcək qeyri müyyənliklər aydınlaşdırılması üçün təchizatçılar ilə əlaqə yaradılması, eyni zamanda təchizatçıların bütün sorğularının cavablandırılması;
• Əməkdaşların təsdiq edilmiş xərc hesabatlarının yoxlanılması və avans sorğunalarına əsasən onlara ödənişlərin edilməsi;
• Təchizatçılara ediləcək ödənişlərin nəzarətda saxlanılması, hesab-fakturaların və xərclər üzrə hesabatların əsasında hesablara və xərc mərkəzlərinə salınması, qeydiyyatı və xərclərə nəzarət;
• Ödəniş əməliyyatları hesablarının əlaqələndirilməsi və hesabların təhlilinin hazırlanması;
• Audit üçün tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsi;
• Təchizatçıların sənədlərinin idarə edilməsi;
• Ehtiyac yarandığı halda, xüsusilə ay sonlarında Baş mühasibə dəstəyin göstərilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Mühasibatlıq/Maliyyə sahəsində bakalavr dərəcəsi;
• Sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
• MS Office proqramlarının mükəmməl biliyi;
• Güclü ünsiyyət bacarıqları;
• Azərbaycan və ingilis dillərinin səlis biliyi, rus dili üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “Mühasib” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 10 iyul 2017-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.