14 C
Baku
Cümə, Oktyabr 22, 2021

Admin Assistant (Receptionist) – Compulsory Insurance Bureau

faizlere

“Compulsory Insurance Bureau” Union of  Legal Entities

The Compulsory Insurance Bureau (CIB) was established according to the law of the Republic of Azerbaijan “On Compulsory Insurances”.  CIB deals with maintaining the interests of suffering insured persons and third parties, provision of stability and development of compulsory insurance system with regard to the compulsory insurance types stipulated in the law “On Compulsory Insurances”.

Position Title: Admin Assistant (Receptionist)

Department: Legal and Administrative Affairs Department

Responsibilities:

• to deal with incoming and outgoing correspondence, register them, sort and distribute incoming post, organize and send outgoing post;
• to organize and store paperwork, documents and computer-based information;
• to determine the cost of outgoing post for each month, check the  accuracy of the information on the reports of the corresponding post office;
• to control over the duration of the execution of incoming documents;
• to prepare the text of the documents, print, scan and photocopy  when required;
• to assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference telephone calls, arrange planned meetings;
• to answer telephone calls, direct to appropriate persons, take and relay the messages, provide information to callers;
• to greet  visitors and direct them to the necessary destination;
• to provide general administrative and clerical support;
• to receive and sort mail and deliveries;
• to schedule appointments of the executive director;
• to execute additional duties connected with the job.

Required skills:

• Higher education
• Professional level of Azerbaijani and Russian languages, very good operational and conversations skills of English
• Perfect knowledge of MS Office programs
• Good organizational skills
• Ability to prioritize the tasks
• Good written and verbal communication skills
• Ability to multi-task and work well under pressure

Candidates who meet the requirements specified above can submit their CVs to [email protected] till  10.09.2016.

Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email. Otherwise the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.

Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

“İcbari Sığorta Bürosu” Hüquqi Şəxslərin İttifaqı

İcbari Sığorta Bürosu zərərçəkən sığorta olunanların və zərər vurulan üçüncü şəxslərin maraqlarının müdafiəsi, icbari sığorta sisteminin sabitliyi və inkişafını təmin etmək məqsədilə “İcbari sığortalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu əsasında təsis edilib və fəaliyyət göstərir.

Vəzifənin adı:  Referent (resepşn)

Şöbə: Hüquqi təminat və inzibati işlər şöbəsi

İşin təsviri:

• Daxil olan korrespondensiyanın qəbul edilməsi, qeydiyyatının aparılması və icraçılara çatdırılması;
• Daxil olan sənədlərin icra müddətinə nəzarət edilməsi, icra olunmuş sənədlərin icraçılardan geri alınması;
• Daxil olan sənədlər üzrə qovluqların hazırlanması;
• Göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
• Poçt göndərişlərinin siyahısı üzrə rabitə xidməti tərəfindən hər ayın sonunda təqdim edilmiş hesabatlarda əks olunan məlumatların düzgünlüyünün yoxlanılması, göndəriş dəyərinin müəyyənləşdirilməsi;
• Rəsmi elektron poçt ünvanına daxil olan müraciətlərin qəbul edilərək aidiyyəti üzrə icraçılara çatdırılması;
• Elektron poçt ünvanına daxil olan müraciətlərin icra müddətinin daimi nəzarətdə saxlanılması, müraciətlər üzrə hazırlanmış cavabların sorğu verən şəxslərə göndərilməsi;
• Sənədlərin mətninin hazırlanması, çap edilməsi, tələb edilən sənədlərin skan olunması və surətlərinin çıxarılması;
• Daxil olan zənglərin qəbul edilməsi;
• İclas və müşavirələrin hazırlanması;
• Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və s.

Namizədə dair tələblər:

• ali təhsil);
• Azərbaycan və rus dillərində əla səviyyədə, İngilis dilində yaxşı səviyyədə bilmə;
• MS Office proqramlarında mükəmməl səviyyədə işləmək bacarığı;
• Əla ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı;
• Stress altında işləmək qabiliyyəti və s.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV – lərini 10.09.2016 – cı il tarixinədək [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin, əks halda müraciətlərinizə baxılmayacaq)

Yalnız uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Screen Shot 2021 09 23 at 11.36.43
Son xəbərlər
360 380
Oxşar xəbərlər