Harvard Business Review jurnalında bu başlıq altında Frederick Reicheld məqaləsi çap olunmuşdur. Bu məqalədə o israr edirdiki, sizin alıcının nə qədər sizin məhsula loyal olub olmadığın yoxlamaq üçün yeganə bir sual verməyiniz kifayət edər.”,müxtəlif testlər və təcrübələrin köməkliyi ilə sübut olunmuşdurki, həqiqətəndə bu metod işləyir.
Misal üçün keçən ay bu hipotezın real həyatdada təstiqin tapmışdır. İntuit ,proqram təminatlarının satışı ilə məşğul olan kompaniyadır və məhsullarından biri TurboTax-dır. Bu kompaniyanın nümayəndələri alıcılardan sözü gedən suala cavab almışdırlar. Aydın olmuşdurki kompaniya hələ 27% satışının keyfiyyətini təkmilləşdirməlidir.
İntuit şirkətinin öz alıclarına verdiyi sual, siz bizim məhsulu dostunuza və ya tanışınıza məsləhət verərdinizmi sualına , böyük bir qism alıcı Yox cavabi vermişdir. Onları narahat edən məsələ əsasən proqram təminatının tam olaraq prosedurları yerinə yetirə bilməməsi ilə əlaqədar idi.
Növbəti il, İntuit alıcıların qeyd etdiyi çatışmamazlığı həll etmişdir. Nəticədə, şirkət 6% alıcı məmnunluğu, 27% isə satışda artıma nail olmuşdular. Qeyd edək ki, İntuitdən əlavə digər şirkətlərdədə bu metodika sınanmışdır və nəticələr bütün şirkətlərdə demək olarkı eyni olmuşdur.