Pərakəndə Risklərin İdarəedilməsi departamentin Analitika, hesabat və ehtiyatlara nəzarət şöbəsinin müdiri
Vəzifə öhdəlikləri :
Riskləri qəbul edilən səviyyədə saxlamaq üçün istehlak kreditlərinin azalizini təşkil etmək
Məlumatların analizi nəticəsində kredit məhsulu şərtlərində lazımı dəyişikliklərin edilməsi ilə bağlı təkliflər irəli sürmək
Kredit portfelinin idarə edilməsini optimallaşdırmaq üçün digər departamentlərlə əlaqələrin qurulması
Kredit risklərinin idarə edilməsini inkişaf etdirmək üçün strateji planların həyata keçirilməsinə nəzarət etmək
AR MB və MBNP tələblərinə uyğun və İFRS metodologiyası əsasında ehtiyatların hesablanması
Işçilərin fəaliyyərinin nəticəsinin analizi və qiymətləndirilməsi
Şövbənin işinin planlaşdırılması və düzgün bölgüsü
Tələblər:
• Ali təhsil (Riyaziyyat / Statistika / Maliyyə və ya İqtisadiyyat)
• Risklərin idarə edilməsi, analitika üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
• İngilis və ya rus dili biliyi
• MS office: Excel, PowerPoint mükəmməl bilmək
• Verilənlərin statistic analizi bilikləri
• SQL, python və ya R-da işləmək biliklərinin olması arzu olunandır
• Təqdimatların formalaşmasında, iri həcmli məlumatın yığımında, təhlilində və işlənməsində təcrübə;
• Analitik qabiliyyət və işgüzar fəallıq;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Liderlik və idarəetmə qabiliyyəti;
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Pərakəndə Risklərin İdarəedilməsi departamentin Analitika,hesabat və ehtiyatlara nəzarət şöbəsinin müdiri) qeyd edərək, [email protected]elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.