OCBC Bank filialların rəqəmsallaşdırılmasına sərmayə qoyur.
Sinqapurun OCBC Bankı növbəti 2 ildə öz şöbələrində kassirlərin sayını azaltmaq niyyətindədir. Bu məqsədlə bank öz ofislərində quraşdırılacaq yeni ATM və texnoloji “rəqəmsal köşklər” üçün 14 milyon dollar ayırıb.
E-biznes ve istehlakçı təcrübəsi üzrə bank qruplari yeni qurğularla iki il işləmişdir. Bu müddət ərzində onlar yüzdən çox müştərilərin (korporativ müştərilər daxil olmaqla) filiallarında aparılan əməliyyatları izləmişlər.
Avadanliq “mini filial”kimi fəaliyyət göstərir ve hal hazirda gündəlik limiti aşan nəğd vəsaitin yerəşdirilməsi ve cıxarılmasi,sikkəlerin və küpüralarin eyni zamanda mədaxili, kart ve cari hesablarla bağlı şexsi məlumatların yenilənməsi kimi müştərilərə 15 bank xidmətlerinin aparilmasina imkan yaradir.
Önümüzdəki aylarda bank 35 filialda bu cihazdan quraşdiracaq. Kassrler həmçinin öz növbələrinde müştərilərə cihazdan istifadə etməyi öyrədərək, bank məhsulları haqqinda məlumat verəcəklər. Bank, bu günki kassirlərdən heç biri öz işlərini itirməyəcəyini vurğulayır və bank şöbələrinin mövcud şəbəkəsinin demək olar ki, dəyişməz qalacagini bildirir.