TƏLƏBLƏR:
– Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə-kredit, audit, hüquq);
– Bank auditi sahəsində minimum 3 illik təcrübə;
– Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
– Azərbaycan dili – mükəmməl;
– Rus dili yaxşı səviyyədə;
– Ingilis dilini yaxşı səviyyədə;
İŞÇININ VƏZIFƏSI:
– Mühasibat Ucotunun Beynəlxalq Standartları (MUBS) və Azərbaycan standartları haqqında anlayış və onların tətbiqi təcrübəsi
– Beynəlxalq audit standartları (BAS) üzrə üsullar və bank fəaliyyəti haqqında biliklər
– Bank və risklərin idarəolunmasına dair biliklərə malik olmaq;
– Bank əməliyyatlarının bütün aspektləri ilə tanış olmaq;
– Əldə olunan məlumatların qorunmasında və saxlanmasında sayıq olmaq;
– Özünütənqid və müstəqilliyini qorumaq qabiliyyəti;
– Məsuliyyətlilik;
– Müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi bacarığı;
– Problemlərin həlli və audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
– Hesabatın hazırlanması və yazılması bacarığı.
– Struktur bölmələrinin hərtərəfli auditinin aparılması (Bakı şəhərində və regionlarda);
– Aparılmış yoxlamaların qiymətləndirilməsi və hesabat verilməsi;
– Bankın maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlilinin həyata keçirilməsi;
– Daxili nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– Risklərin qiymətləndirilməsi medotologiyası və risklərin idarə edilməsində prosedurların tətbiqinin və effektivliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– Aktivlərin qorunması sistemlərininin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– Fəaliyyətlərin səmərəliliyinin və xərclərin effektivliyinin (qiymət baxımından sərfəlilik) qiymətləndirilməsi
– Qayda və prosedurların həyata keçirilməsini, qanunvericiliyə riayət olunmasını təmin edən sistemlərin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– Bankin icra orqanlarının bankdaxili qaydalara və risklərə nəzarət sistemlərinə (ölçülə bilən və ölçülə bilməyən) əməl etməsinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– Maliyyə və idarəedici məlumatların, o cümlədən xarici istifadəçilərə verilən hesabatların etibarlılığı, tamlığı, düzgünlüyü və vaxtlı-vaxtında hazırlanmasının yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– Elektron informasiya sistemlərinin fasiləsizliyi və etibarlılığının yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
– İdarə heyətinin bankın strategiyasına əməl etməsinin qiymətləndirilməsi
– Bankda korporativ idarəetmə prosesini qiymətləndirmək və təkminləşdirilməsinə dair tövsiyələr vermək
– Auditin nəticələri, verilmiş tövsiyələr və onların icra müddətlərinin müəyyən edilməsinə dair hesabatların tərtib edilməsi
CV-ləri Audit departamenti _direktor mövzusu ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.