16 C
Baku
Thursday, April 25, 2024

“Avrora” 5 vəzifə üzrə vakansiya elan edir

1. Satınalma planlaması üzrə mütəxəssis

Vəzifə və öhdəlklər:

• Mərkəz və bölgələrdəki anbarlar üzrə qalıqlara nəzarətin təmin olunması;
• Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
• Təchizat planın hazırlanması;
• Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
• Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması;
• Sahə üzrə digər tapşırıqları həyata keçirməli.

Vakansiya ilə bağlı tələblər:

• Ali təhsil;
• Analoji sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
• Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkürə sahib olmalı;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Yaş: 23 – 40 yaş

Şərtlər:

• 5 iş günü
• İş saatları: 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.


2.İşə qəbul üzrə Menecer

Vəzifə və öhdəliklər:

• Şirkətin kadr tələbini müəyyən etmək;
• Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarət etmək;
• İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrini təşkilini təmin etmək;
• İşəqəbul hesabatlarını hazırlanmaq;
• Açıq vakansiyaların ciddi təhlili, şirkətdaxili və şirkətxarici elana hazırlamaq və yerləşdirmək;
• İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;
• Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
• Namizədlər bazasının daim yeniləmək;
• Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilmək, ilkin müsahibələrin təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar etmək;
• İşəqəbul testlərinin həyata keçirmək;
• Testlərlə bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesinin idarə etmək;
• İşəqəbul  kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;
• İşəqəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsini təmin etmək;
• İlkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq;
• Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;
• Yeni işçilərin adaptasiya prosesini təşkil etmək, sınaq müddətlərini izləmək;

Namizədə tələblər:

•  İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
• Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
• Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
• Stres altında işləməyi bacarmalı;
• Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
• Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olması;
• İşəqəbul müsahibələrinin aparılmasında təcrübəyə sahib olmalı;
• Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
• CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
• MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.

Şərtlər:

• Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər, həftədə 2 gün istirahət;
• Şirkət hesabına nahar;
• Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.


3. Əmək haqqının hesablanması üzrə Mütəxəssis

Vəzifə və öhdəliklər:

• Dövri olaraq ödənəcək məbləğlərlə bağlı müvafiq cədvəlləri tərtib etməli;
• Müvafiq qaydaya əsasən əməkhaqqıların hesablanmasını təmin etməli;
• Əmək haqqılardan tutulan dövlət ödəmələrini müəyyən etməli;
• Üzrlü və ya üzrsüz səbəbdən işə gələməyən şəxslərin qrafikini təqib etməli;
• Əmək haqqların hesablanaraq müvafiq banka yönlədirməli;
• Müvafiq sahə üzrə qanunvericilik aktlarını tətbiq etməli;
• İşçiyə ödənilən maaşlara əlaqədar aylıq satatistik hesabat xarakterli məlumatların hazırlanması;
• Şirkətin işçilərlərlə əlaqədar müvafiq hesab əməliyyatlarını təqib etmək.

Vakansiya ilə bağlı tələblər:

• Ali təhsil – İqtisadiyyat, biznesin idarəolunması və maliyyə, mühasibatlıq sahələri üzrə;
• Analoji sahə üzrə iş təcrübəsi;
• Yüksək riyazi biliklərə sahib olmalı;
• MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• 1C proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
• Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
• Yaş: 22-30

Şərtlər:

• 5 iş günü
• İş saatları 08:00-17:00;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.


4. İşə qəbul üzrə menecer
Vəzifə və öhdəliklər:
  • Şirkətin kadr tələbini müəyyən etmək;
  • Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarət etmək;
  • İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrini təşkilini təmin etmək;
  • İşəqəbul hesabatlarını hazırlanmaq;
  • Açıq vakansiyaların ciddi təhlili, şirkətdaxili və şirkətxarici elana hazırlamaq və yerləşdirmək;
  • İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;
  • Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
  • Namizədlər bazasının daim yeniləmək;
  • Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilmək, ilkin müsahibələrin təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar etmək;
  • İşəqəbul testlərinin həyata keçirmək;
  • Testlərlə bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesinin idarə etmək;
  • İşəqəbul  kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;
  • İşəqəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsini təmin etmək;
  • İlkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq;
  • Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;
  • Yeni işçilərin adaptasiya prosesini təşkil etmək, sınaq müddətlərini izləmək;
Namizədə tələblər:
  • İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Stres altında işləməyi bacarmalı;
  • Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
  • Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olması;
  • İşəqəbul müsahibələrinin aparılmasında təcrübəyə sahib olmalı;
  • Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
  • CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
  • MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.
Şərtlər:
  • Tam iş günü, iş qrafiki I-V günlər, həftədə 2 gün istirahət;
  • Şirkət hesabına nahar;
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.

5. Satınalma planlaması üzrə mütəxəssis
Vəzifə və öhdəlklər:
  • Mərkəz və bölgələrdəki anbarlar üzrə qalıqlara nəzarətin təmin olunması;
  • Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
  • Təchizat planın hazırlanması;
  • Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
  • Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması;
  • Sahə üzrə digər tapşırıqları həyata keçirməli.
Vakansiya ilə bağlı tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Analoji sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
  • Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkürə sahib olmalı;
  • MS Office xüsusəndə Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
  • Rus dilini səlis bilməli, İngilis dili bilkləri üstünlükdür.
  • Yaş: 23 – 40 yaş
Şərtlər:
  • 5 iş günü
  • İş saatları: 08:00-17:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə vakansiyanın adını yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər