Ayrı-ayrı ölkələrdə təhsil prosesi ilə bağlı maraqlı faktlar
- Əvvəllər Yaponiyada yalnız kişilər məktəbdə müəllim kimi işləyə bilirdi, müəllimlik kişi peşəsi hesab olunurdu.
- Yapon müəllimləri arasında qadınların sayı yarıdan da azdır.
- Əksər Yapon məktəblərində yeməkxana yoxdur və uşaqlar bir-başa sinifdə nahar edirlər.
- Çexiyada məktəb tətilləri yay və qışda olur. Yay tətilləri iki ay davam edir.
- Çex məktəblərində də beş ballıq qiymətləndirmə sistemi tətbiq olunur, amma ki, “beş” ən pis qiymət, “bir” isə ən yaxşı qiymət hesab olunur.
- Çexiyada əksər məktəb müəllimləri bir neçə fəndən dərs deyə bilir. Məsələn, bir müəllim həm riyaziyyatdan, həm bədən tərbiyəsindən, digəri isə çex dili, nəğmə və kimyadan dərs deyir.
- Finlandiyada şagirdin öz istəyi olmadan onu dərs danışmağa çıxarmırlar. Bu ölkədə belə hesab olunur ki, bir şagirdin nöqsanlarını onun digər həmyaşıdları və sinif yoldaşları arasında aşkar və bəyan etmək yolverilməzdir.
- Fin məktəblərində sinifdə eyni anda iki müəllim çalışır –müəllim və onun köməkçisi.
- Finlandiya məktəblərində hər dərsdən sonrakı tənəffüs ərzində şagirdlər fəsildən və havadan asılı olmayaraq açıq havaya çıxmalıdır.
- Kuba məktəblərində yuxarı sinifdə oxuyan şagirdlər müəyyən bir peşəni mənimsəməyə başlamalıdır. Şəhər məktəblərində oxuyan şagirdləri 5-7 həftəliyə kənd təsərrüfatı işləri ilə məşğul olmağa aparırlar.
- İsveçdə məktəb direktoru istedadlı şagirdi ilin sonunu gözləmədən bir sinifdən digərinə keçirə bilər. Lakin bundan ötrü həm də valideynlərin razılığı tələb olunur.
- Çin universitetlərində bir dərsin (qoşa saatın) davamiyyət müddəti 40 dəqiqədən çox ola bilməz.
- Çində uşaqların qış tətili dekabrın sonundan fevralın əvvəlinə qədər davam edir. Bu zaman ölkədə Yeni İli qeyd edirlər.
- İrlandiyada 6-15 yaşlı uşaqlar üçün məktəb dərslərində iştirak məcburidir. Tələbələrin dərsdə iştirakı (davamiyyət məsələsi) isə sərbəstdir.
- Norveç məktəblərində şagirdlər yaş qruplara bölünür – ibtidai siniflər, 14 yaşlı yeniyetmələr və 18 yaşlı gənclər. Onların ayrı-ayrı binalarda oxuması diqqətə layiq amildir.
- Norveç məktəblərində səkkizinci sinfə qədər uşaqlara qiymət qoymurlar.