Azərbaycan 2024-cü ildə xaricə 118.5 min ton və ya 177.12 milyon ABŞ dolları dəyərində pambıq lifi satıb.
Banker.az-ın əldə etdiyi məlumata görə, bu, illik müqayisədə miqdarın 71 faiz, dəyərin isə 45 faiz artımı deməkdir.
Pambığın ixracında əsas alıcılar Türkiyə və Türkmənistan olub. Bu iki ölkə Azərbaycandan ümumi həcmi müvafiq olaraq 102 min və 10.3 min ton pambıq alıblar.
İxrac edilmiş pambığın dəyərinin həcmdən daha az dinamika ilə artması qiymətlərin əvvəlki illə müqayisədə daha ucuz olması anlamına gəlir. Pambığın qiymətinin düşməsi (15% ucuzlaşması) Azərbaycana bu məhsuldan əldə etdiyi gəlirlərdə itkiyə səbəb olub. 2023-cü ildə bir ton pambıq 1764 dollara satılarkən, 2024-cü ildə bu qiymət 1495 dollara enib. Bu ucuzlaşma nəticəsində, pambığın ixracından əldə edilən ümumi gəlir azalaraq 32 milyon ABŞ dolları məbləğində itki yaranıb. Yəni, pambığın qiymətinin düşməsi, satış həcminin artmasına baxmayaraq, ümumi gəliri azaldıb. Bu vəziyyət, məhsulun daha ucuz satılmasının ümumi gəlirə necə mənfi təsir göstərdiyini göstərir.
Pambığın ixracının 93.8 milyon dolları “Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi” MMC-nin, 56.1 milyon dolları isə “MKT İstehsalat Kommersiya” MMC-nin payına düşüb.