Azərbaycanın milli rabitə operatoru olan “Aztelekom” MMC hazırda ölkə üzrə öz tabeliyində 59 yerli telekommunikasiya müəssisələrini birləşdirir. Azərbaycanın əksər regionlarında keyfiyyətli telekommunikasiya xidmətləri göstərərək geniş əhatə dairəsinə malikdir.
İşəgötürən olaraq “Aztelekom” MMC, özünün daha uğurlu gələcəyini təmin etmək məqsədi ilə müasir təlimlər, əla işçi atmosferi, işçi bacarıqlarının artırılması vasitəsi ilə özünün insan resurslarına sərmayə yatırır. “Aztelekom” MMC hazırda baş ofisin İnsan Resursları Departamentinə Kadr işləri üzrə mütəxəssis vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir. Xanım namizədləri aktiv olmağa çağırırıq.
Daha ətraflı məlumatı https://www.aztelekom.az/az/career saytından əldə edə bilərsiniz.
Departament: İnsan Resursları
Şöbə: Kadr sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi şöbəsi
Vəzifə: Kadr işləri üzrə mütəxəssis
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
1. Kadr İşləri üzrə mütəxəssis fəaliyətini Kadr Kargüzarlığı və İşə Qəbul prosesini, Əmək Məcəlləsinin, eyni zamanda Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla aparır;
2. Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni Qaydaların, Prosseslərin, Prosedurların, Daxili normativ aktların tərtibatında iştirak edir;
3. Kadr məlumat bazasını, dəyişiklikləri nəzarə almaqla, daim yeniləyir;
4. Kadr uçotuna və kadr kargüzarlığına aid olan sənədləşməni (əmək kitabçalar, mənzuniyət uçotu, əmrlər, işləmə qabliyyəti olmama baradə (xəstəlik) vərəqələr, davamiyyət tabelləri zamanında və keyfiyyətlə aparır;
5. “İşçilərin”şəxsi fayllarını yaradır və fəaliyyətləri ilə bağlı yenilikləri nəzarə almaqla zəruri dəyişiliklər edir;
6. Müddəti bitmiş sənədləri müəyyən qaydada arxivə təhvil verir;
7. Kadr axını və digər müəyyən olunmuş hesabatları verir;
8. Attestasiyaya dair sənədləşməni müəyyən olunmuş qaydada aparır;
9. Həmkarlar tərəfindən tələb olunan arayışları, əmək kitabçalarının sürətlərini və digər zəruri sənədləri düzgün doldurur və zamanında tələb olunan yerə çatdırır;
10. “İşçilərin”şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət edir;
11. Departamentin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərir;
12. İş yükü artiq olduğu zaman (mütamadi olaraq) və bölmənin işinin keyfiyyətini artırmaq məqsədi ilə Departamentin digər struktur bölmələrinin işinə dəstək olur;
13. Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
1. Ali Təhsili;
2. Kadr Kargüzarlıq sahəsi üzrə azı 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
3. Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyini mükəmməl bilməlidir;
4. Müasir İnsan Resursları trendlərini bilməlidir;
5. Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidır, İngilis və Rus dilləri arzuolunandır;
6. Kadr kargüzarlığına aid olan sənədlərin tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır;
7. Öz sahəsi üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır;
8. Kompyuter bilikləri üzrə : MS Office və Outlook programlarını mükəmməl bilməlidir;
9. Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyini mükəmməl, Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası üzrə baza biliklərə malik olmalıdır;
10. Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydalarını bilməlidir;
11. İşgüzar yazışma əsaslarını bilməlidir;
12. Peşəkar ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalıdır;
13. Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və karyera imkanları;
MAAŞ GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Kadr işləri üzrə mütəxəssis) qeyd etməyinizi xahiş edirik: E-ünvan: [email protected]
İşəgötürən olaraq “Aztelekom” MMC, özünün daha uğurlu gələcəyini təmin etmək məqsədi ilə müasir təlimlər, əla işçi atmosferi, işçi bacarıqlarının artırılması vasitəsi ilə özünün insan resurslarına sərmayə yatırır. “Aztelekom” MMC hazırda baş ofisin İnsan Resursları Departamentinə İşə qəbul üzrə mütəxəssis vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir. Xanım namizədləri aktiv olmağa çağırırıq.
Daha ətraflı məlumatı https://www.aztelekom.az/az/career saytından əldə edə bilərsiniz.
Departament: İnsan Resursları.
Şöbə: İşə qəbul və kadrların inkişafı şöbəsi.
Vəzifə: İşə qəbul üzrə mütəxəssis
İxtisas tələbləri:
• Ali təhsil (bakalavr dərəcəsi);
• Azərbaycan dilini yazılı və şifahi mükəmməl bilmək (ingilis dilli arzu olunandır);
• İşə qəbul və namizədlərin seçimi sahəsində 2 illik iş təcrübəsi;
• İşə qəbul sahəsində sertifikatlar (arzu olunandır);
• Kompüter bilikləri üzrə: MS Office (word/excel), Outlook və Power Point programlarını mükəmməl bilməlidir.
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
• Müvafiq departament/şöbələrdən daxil olan işçi ehtiyacı sorğuları ilə bağlı iş elanlarının verilməsi (kütləvi informasiya vasitələri, yerli elanlar və s.), namizədlər ilə müsahibə mərhələlərinin təşkil edilməsi;
• Açıq vakansiyalar üzrə elanlarının hazırlanması;
• Ehtiyac olduqda namizədlərlə ilkin telefon müsahibəsini keçirmək;
• İşə Qəbul Komissiyasının müsahibələrini təşkil edir;
• İşə qəbul zamanı namizədlər ilə bağlı sosial sorğunun minimum 3 mənbədən toplanması;
• Sınaq müddətində olan əməkdaşların qeydiyytaının aparılması və nəzarətdə saxlanılması;
• Müsahibələrin nəticələri haqında uğursuz namizədlərə məlumatın verilməsi;
• İşə qəbul prosesinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində rəhbərliyə təkliflər vermək;
• İşə qəbul prosedurların tələblərinə riayət etmək və müvafiq departament/şöbə/qovşaqlar tərəfindən onların icra olunmasına nəzarət etmək;
• Vakansiyalar üzrə maraqlı namizədlərdən CV-lərin toplanması və ilkin baxışdan keçirilməsi (CV skrininq);
• CV bazaya daxil olan CV-lər və müraciətlərin müvafiq təsnifatlara görə müəyyənləşdirilməsi və uyğun namizədlərin seçilərək tövsiyə edilməsi;
• Təcrübəçi Proqramlarının təşkil olunması;
• Ali məktəblərin Karyera Mərkəzləri və Əmək yarmarkalarında iştirak edərək şirkətin təmsil olunması;
• İşə qəbul uçotunün aparılması və sənədlərin arxivləşdirilməsi.
İşçi aşağıdakı bilik, bacarıq və keyfiyyətlərə malik olmalıdır:
• Vaxtını effektli şəkildə idarə etməyi bacarmaq və vəzifənin icrasını dəqiq, vaxtında bitirmək;
• Insanlarla rahat ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Məqsədyönlü, fəal və təzyiq altında işləmək bacarığı;
• Güclü analitik qabiliyyətlər;
• Fikrini izah etmək bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• İşə planlı yanaşma bacarığı;
• Öz üzərində daima çalışmalı.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və karyera imkanları;
MAAŞ GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (İşə qəbul üzrə mütəxəssis) qeyd etməyinizi xahiş edirik: E-ünvan: [email protected]
“Aztelekom” MMC hazırda baş ofisin Proqramçı vəzifəsi üzrə işçi qəbulu elan edir. Xanım namizədləri aktiv olmağa çağırırıq.
Daha ətraflı məlumatı https://www.aztelekom.az/az/career saytından əldə edə bilərsiniz.
Departament: İnformasiya texnologiyaları;
Şöbə: Proqlamlaşdırma.
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
1. Proqramçı fəaliyətini Proqramlaşdırma prosesinə, eyni zamanda Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla aparır;
2. Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni Qaydaların, Prosseslərin, Prosedurların, Daxili normativ aktların tərtibatında iştirak edir;
3. Hazır Proqramm təminatın istismarı səmərəliyi baradə rəy bildirir;
4. Riyazi modellər əsasında avtomatlaşdırma məsələlərin algoritmlərini yaradır;
5. Məsələlərin həlli texnologiyanı yaradır və izləyir;
6. Proqramlaşdırma dili seçir;
7. Avtomatlaşdırmaya aid məlumatları təyin edir və onun strukturunu, saxlama, dəqiqliyini, daxil və xaric edilmə sxemləri seçir;
8. Proqramları yoxlamağa xazırlayır və aparır;
9. Proqramların tam yoxlamag üçün məlumatları hazırlayır;
10. Məlumatların və avtomatlaşdırma proseslərinin unifikasiyası üçün təkliflər verir;
11. Proqramlaşdırma şöbəsinin perspektiv və cari planların xazırlanmasında iştirak edir;
12. Onun tərəfindən yazılan proqramların tam izahatını və muşahidə üçün sənədlər hazırlayır;
13. Proqrammların təlimatın yazılişda və təlimlərdə aktiv iştirak edir;
14. Hazır proqramlara dəstək edir və lazım olarsa düzəliş edir;
15. Bütün proqrammlar və onalara aid olan sənədlər mərkəzi Repositorida saxlanmasını təmin edir;
16. İş yükü artiq olduğu zaman (mütamadi olaraq) və şöbənin işinin keyfiyyətini artırmaq məqsədi ilə Departamentin digər struktur bölmələrinin işinə dəstək olur;
17. Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
1. İnformasiya Texnologiyaları üzrə Ali Təhsilə malik olmali;
2. Proqlamlaşdırma sahəsi üzrə azı 3 il əmək stajına malik olmalıdır;
3. Azərbaycan dili mükəmməl bilməlidır, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməlidir;
4. Azərbaycan Respublikasının İnformasiya Texnologiyaları üzrə Qanunvericiliyini mükəmməl bilməlidir;
5. Programlar: Word, Excel, 1C, PowerPoint, C#, Python, PHP Laravel, CSS, JQ, Bootstrapp. sertifikatlara malik olmalıdı;
6. Struktur programlaşdırma principləri öz fəaliyıtində istifadə etməlidir;
7. Programm təminatların növlərini;
8. Muasir Programlaşdırma dilləri;
9. Məlumatların kodlaşdırma texnologiyaları;
10. Komanda tərkibində və GIT Repository işləməsini bacarmalıdır
11. Telekommunikasiya texnologiyaları uzrə protolkolların işləmə qaydası üzrə biliklərə malik olmalı;
12. Öz sahəsi üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri;
13. İşgüzar yazışma qaydalarını bilməlidir;
14. Peşəkar ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalıdır.
15. Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və karyera imkanları;
MAAŞ GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Proqramçı) qeyd etməyinizi xahiş edirik: E-ünvan: [email protected]
“Aztelekom” MMC hazırda baş ofisin İnsan Resursları Departamentinə Xidməti Fəaliyyətinin İdarəolunması üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir. Xanım namizədləri aktiv olmağa çağırırıq.
Daha ətraflı məlumatı https://www.aztelekom.az/az/career saytından əldə edə bilərsiniz.
Departament: İnsan Resursları.
Şöbə: İşə qəbul və kadrların inkişafı şöbəsi.
Vəzifə: Xidməti Fəaliyyətinin İdarəolunması üzrə Mütəxəssis
Xidməti Fəaliyyətinin İdarəolunması üzrə Mütəxəssis (XFİ) (Performans Menecment Mütəxəssisi – PMM)
Xidməti fəaliyyətin idarəolunması üzrə mütəxəssis Aztelekom MMC-də davam edən əməliyyatların dəstəklənməsi üçün məlumatlara əsaslanan, keyfiyyət təminatını, fəaliyyət tədbirlərini və proqramlarını inkişaf etdirmək, əlaqələndirmək və idarə etməkdir. XFİ mütəxssisi, performans inkişaf proqramları və performans qiymətləndirmə sistemi də daxil olmaqla, şirkət miqyasında PM (iş fəaliyyətinin idarəolunması) ilə əlaqədar geniş spektrli məsələləri icra edəcək.
Əsas vəzifə öhdəlikləri
1. XFİ aid proqram, strategiya, siyasət, prosedur, proses, təlimat və departamentlərin PM məsələlərinin inkişafı üçün vasitələrin hazırlanmasında, tərtibatında, saxlanmasında və icrasında kömək edir, habelə PM prosesi boyunca menecerlərə dəstək olur;
2. Performans qiymətləndirmənin nəticələrini, performans inkişaf planlarını, mükafatlandırma, tanınma, öyrənmə və inkişaf fəaliyyətlərinə yenidən baxılması ilə bağlı müraciətlərə cavabların verilməsi ilə əlaqədar nəticələrinin icrasını bütün departament rəhbərləri ilə əlaqələndirir;
3. Şirkət daxilində əsas fəaliyyət göstəricilərinin, karyera modelinin (həm idarəçi, həm də qeyri idarəçi vəzifələrin), habelə performans qiymətləndirmə sistemindəki səriştə və dəyərlərin inkişafı və icrasına nəzarət edərək töhfə vermək;
4. Performans qiymətləndirmə sistemlərini, müxtəlif vəzifələr üçün səriştəlik modellərini, istedadların idarəolunması sahəsində təşəbbüslər üçün spesifik PM iş planlarını, habelə işçi səriştəsinin qiymətləndirilməsi, inkişafı və təşviqi standartlarını tərtib edir;
5. Menecerlər üçün hesabatların hazırlanması və təqdimatların keçirilməsi də daxil olmaqla heyətin performansla bağlı bütün məsələləri əlaqələndirmək və asanlaşdırmaq;
6. PM proseslərinə riayət olunmasını təmin etmək üçün departament müdirləri ilə əməkdaşlıq edir;
7. Müəyyən olunmuş məqsədlərə dəstək vermək üçün mövcud proqramları təhlil edir;
8. PM quruluşu ilə bağlı strateji tövsiyə və təlimatlar verir, vəzifə adlarını nəzərdən keçirir və vəzifə təlimatlarına daxil olanları müəyyənləşdirir;
9. Strateji biznes məqsədləri ilə əməkdaşların gündəlik faəliyyət və vəzifələri arasındakı əlaqəni yaratmaq və dəstəkləmək üçün departament müdirləri ilə sıx əlaqədə işləyir, fərdi, komanda və təşkilati fəaliyyəti dəstəkləmək üçün hədəfləri təyin edir, irəliləyişləri izləməklə yarım illik və il sonu qiymətləndirmə aparır;
10. Performans idarəetmə və təkmilləşdirmə təşəbbüslərini əlaqələndirir, şirkətin fəaliyyətinə uyğunlaşdırılmasını, proqramın səmərəliyini və effektivliyini təmin edir, habelə bütün bunların şirkətin fəaliyyətinə olan təsirini qiymətləndirir;
11. Məqsəd və vəzifələri özündə cəmləşdirən fəaliyyət modelinin yaradılmasına kömək edir. Hər bir departament üçün Əsas İcra Göstəricilərini (KPI) təyin etmək üçün beynəlxalq meyarlardan istifadə edir; Seçilən göstəricilərin kəmiyyət və keyfiyyət göstəriciləri arasında tarazlıq olduğunu təmin edir;
12. Vaxtında və dəqiq məlumat və performans təhlilini aparmaq üçün ƏİG-ləri (KPI), prosesləri və məlumat hesabat sistemlərini inkişaf etdirərək lazımi səviyyədə saxlanılmasını təmin edir;
13. KPI hesabat prosesini həyata keçirir və nəticələri departament rəhbərləri ilə əlaqələndirir;
14. Qeyri qənaətbəxş fəaliyyət səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün təhlil aparır, seçilmiş ƏİG-lərin (KPI) təhlilinə nəzarət edir məsələnin effektiv həllini hazırlayaraq menecerlərlə təqdim edir;
15. Yüksək keyfiyyətli KPI təhlilinin və hesabatların fərdi hissələrini hazırlayır, rəhbərlik və işçi auditoriyasına çatdırır.
Əsas ixtisas və tələblər
1. İnsan Resurslarının İdarəolunması, Sosial Elmlər, Biznes İdarəçiliyi və ya bu fənlərə uyğun bakalavr dərəcəsi;
2. İnsan resurslarının əmək fəaliyyətinin idarəolunması sahəsində ən azı 1 (bir) illik iş təcrübəsi (özəl sektorda olan iş təcrübəsi əlavə üstünlükdür);
3. İşgüzar Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə (yazılı və şifahi) bilmək. İngilis dili əlavə üstünlükdür;
4. Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və peşəkarcasına istifadə etmək bacarığı;
5. İnsan Resurslarının İdarəolunması və ya İş Fəaliyyətinin İdarəolunması (PM) sahəsində müvafiq sertifikatlar əlavə üstünlükdür;
6. Karyera inkişafı və PM layihələrin hazırlanması, fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi, sistemlərin, siyasətlərin və strategiyaların həyata keçirilməsi, qiymətləndirmə alətlərin idarə edilməsi və rəhbərliyə rəylərin verilməsində təcrübə;
7. Məqsədlərə çatmağı dəstəkləyən strukturlaşdırılmış proseslərin, siyasətlərin və prosedurların hazırlanmasında təcrübə;
8. Şirkət çərçivəsində bütün səviyyələrdə fərqli təhsil və peşə sahibli insanlarla yaxşı, səmərəli, insani və peşəkar əlaqələr yaratmaq təcrübəsi (davamçıların yetişdirilməsi və karyeranın idarə olunması metod və proqramların hazırlanmasında iştirak və təcrübənin olması).
Bilik və bacarıqlar:
1. Minimum nəzarət altında planlaşdırma, təşkil etmək, əlaqələndirmək, çoxtərəfli və təzyiq altında prioritetləri müəyyən etmək bacarığı;
2. İşçilərin ehtiyaclarını nəzərə alan innovativ və biznes yönümlü həllər hazırlamaq təcrübəsinə malik olan analitik bacarıqlar;
3. Minimum istiqamətdə işləmək bacarığı ilə mühakimə və düşünmə qabiliyyət və bacarığına malik olmalı;
4. İnsanların idarəolunma nəzəriyyələri, prinsipləri haqqında məlumat və anlayışı olmalı, habelə ən yaxşı təcrübələr ətrafında başqalarına təlim vermək bacarığına malik olmalı;
5. Ümumi İR konsepsiyaları, nəzəriyyələr, qanunvericilik, təcrübələr və onların iş yerində tətbiqi biliklərinə malik olmalı;
6. İR siyasəti, təlimatlar, proseslər və prosedurlar, habelə qanunvericilik (əmək, kompensasiya və müavinət qanunvericiliyi) biliklərinə malik olmalı;
7. PM konsepsiyası, nəzəriyyəsi, PM yaxın olan təcrübələr, alətlər, səriştə modelləri və tətbiqləri, performans standartları və nəticələrin ölçülməsi barədə bilikləri olmalı;
8. Mövcud qaydalara düzəlişlərin edilməsini və / və ya PM ilə əlaqəli siyasətlər üçün yeni qaydaların hazırlanmasının vacibliyini qəbul etmək bacarığı;
9. Əsas iş funksiyalarının rolu və məsuliyyətlərini və iş məqsədlərinə çatmaq üçün bir-biri ilə necə əlaqəli olduğunu anlamaq qabiliyyəti.
İŞ ŞƏRAİTİ
• Əmək müqaviləsi;
• Rəqabətli əmək haqqı;
• Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• Qeyri iş günləri: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
• İş qrafiki: 5 gün (şənbə – bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
• İş yeri: Bakı şəhəri;
• Peşəkar həmfikirlər komandası;
• Peşəkar inkişaf və karyera imkanları;
MAAŞ GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Performans Menecment Mütəxəssisi) qeyd etməyinizi xahiş edirik: E-ünvan: [email protected]