1. Satış üzrə Merçendayzer (Tekstil Şöbəsi)
İş barədə məlumat
– Tekstil və dekor şöbəsinin məhsullarının düzülüş qaydalarını müəyyən etmək və onların standartlarına uyğun düzülüşünü təmin etmək;
– Malların təyin edilmiş plan üzrə müəyyən edilmiş görünüşünü yoxlamaq;
– Daima məhsul düzülüşündə dəyişikliklər etmək;
– Rəqib şirkətlərin məhsul düzülşlərini araşdırmaq;
– Piştaxta və mağaza daxili vitrinləri tərtib etmək;
– Digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı işi təşkil etmək.
Namizədə tələblər
– Merçendayzinq metodları ilə tanışlıq;
– Təhsil: Ali və ya orta;
– Kreativlik;
– MS Office proqramları;
– Azərbaycan dilini səlist bilməli;
– Tekstil və ev dekoru sahəsində satış məsləhətçisi və merçandayzer kimi təcrübəsi olması arzu olunandır;
– Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalıdır;
– Kreativ olmalıdır.
2. Resurs planlama mütəxəssisi (ERP)
Tələblər:
– Ali təhsil (texniki, proqram təminatı sahəsində),
– Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi,
– Proqram təminatının istifadəsində və ya tətbiqi sahəsində 1 illik təcrübə,
– Proqram təminatının tətbiqi layihələrində biznes analiz işləri apara bilmək,
– ERP layihələrindən məlumatlı olmaq,
– Microsoft Office proqramlarını peşəkar səviyyədə bilmək,
– Azərbaycan və rus dillərini bilmək (ingilis texniki səviyyədə),
– ERP Database infrastruktur bilikləri,SQL sorgular yazma bacarığı,
– SQL ve ya Oracle Database bilikləri,
– Komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
– ERP proqramda işləmə, yazılım və dəstək;
– Program modullarının xidmət sahələrinə tətbiqi;
– Yaranan problemlərin tez bir zamanda həll olunması
– Texniki tapşırıq sənədi yazmaq,
– Layihə planı hazırlamaq,
– Proqram təminatını test etmək,
– İstifadəçilər üçün istifadə təlimatını hazırlamaq,
– İstifadəçilər üçün təlimlər keçmək,
– İstifadəçilrin müraciətlərini cavablandırmaq və həll edilməsini təşkil etmək.
3. Category Manager for Accessories
Department: Commercial
Group: Category Management
Report to: Commercial Director
Supervision: Product Expert
Job brief
We are looking for a Category Manager to manage category of accessories for our company. He/She will be the one responsible for the pricing and overall promotion of a product category to maximize consumer appeal. Relationships with vendors and product range management will also be part of duties.
Responsibilities:
– Analyze data or insights to determine industry and consumer trends (IT, Mobile, TV accessories)
– Devise long-term development strategies for product categories
– Develop exit strategies for unsuccessful products
– Foster trust relationships with vendors to achieve better pricing and quality of services
– Place appropriate sell out and sell inn forecasts, orders to ensure product availability that meets consumer demands
– Determine the positioning of a product category to maximize visibility
– Liaise with marketing teams to determine competitive pricing and promotional activities of a product category
– Collaborate with buyers and merchandisers to expand product categories
-Make forecasts for product demand to ensure the sustainability of inventory
– Assume responsibility of budget development and revenue for category
– Responsible for showcasing strong leadership & entrepreneurial activities within the category
Requirements
– Proven experience as category manager or similar role- between 2-4 years of work experience
– Solid knowledge of category management, marketing and sales principles
– Understanding of data analysis and forecasting methods
– Strong analytical skills with proven experience of Excel including Macros, Pivot Tables, V-Lookups
– Excellent oral and written communication skills
– Experience of managing cross functional teams
– Previous responsibility for strategic development, product management or product marketing, revenue targets and quotas is highly desirable
– Excellent marketing skills, a feel for customer needs, as well as a high degree of innovative prowess
– Languages – Azeri (good/fluent), Russian (good), English (good/fluent)
4. Korporativ Satış Meneceri
Kimə məruzə edir: Departament Direktoruna
İş barədə məlumat
– Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması
– İnternet və digər media kanalları üzərindən potensial müştəri və tender axtarışı
– Potensial satış nöqtələri ola biləcək məntəqələrə ziyarət, ehtiyyacların analizi
– Əlaqədə olduğumuz müştəri şirkətlərdən rəqiblər və qiymətləri haqqında informasiyaların alınması
– Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatların əldə edilməsi və rəhbərliyə bildirilməsi
– Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
– Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri ziyarətlərinin planlanması
– Müştərilərə zəng vəya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması və randevuların təyin olunması
– Görüşə hazırlıq və təqdimat materiallarının hazırlanması
– Müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
– Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
– Sifarişlərin icra olunması
– Müştəridən sifarişlərin qəbul olunması və sifarişlər üzrə mütəxəssisə ötürülməsi
– Qiymələr və endirim şərtləri müəyyənləşdikdən sonra müştəriyə təklifin göndərilməsi
– Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması
– Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
– Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
– Müştəri ödəmələrinin izlənilməsi
Namizədə tələblər
– Ali təhsil
– İş təcrübəsi: Rəhbər vəzifədə ən azı 1 il iş təcrübəsi və korporativ satış sahəsində 3 illik iş təcrübəsinin olması.
– Yaş həddi – 27-40
– Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
– Ms. Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməlidir.
– idarəetmə qabiliyyətli, məsuliyyətli və güclü analitik olmalıdır,
– Korporativ satış sahəsinin nəzəri və praktiki biliklərin texnikaları bilməli;
– Müştəriyönümlü satış etmək bacarığının olmalı;
– Liderlik keyfiyyətlərinə malik olmalı;
– Korporativ idarəetmənin prinsiplərini bilməlidir.
5. Category Manager for IT Accessories
Department: Commercial
Group: Category Management
Report to: Commercial Director
Supervision: Product Expert
Job brief
We are looking for a Category Manager to manage category of accessories for our company. He/She will be the one responsible for the pricing and overall promotion of a product category to maximize consumer appeal. Relationships with vendors and product range management will also be part of duties.
Responsibilities:
– Analyze data or insights to determine industry and consumer trends (IT, Mobile, TV accessories)
– Devise long-term development strategies for product categories
– Develop exit strategies for unsuccessful products
– Foster trust relationships with vendors to achieve better pricing and quality of services
– Place appropriate sell out and sell inn forecasts, orders to ensure product availability that meets consumer demands
– Determine the positioning of a product category to maximize visibility
– Liaise with marketing teams to determine competitive pricing and promotional activities of a product category
– Collaborate with buyers and merchandisers to expand product categories
– Make forecasts for product demand to ensure the sustainability of inventory
– Assume responsibility of budget development and revenue for category
– Responsible for showcasing strong leadership & entrepreneurial activities within the category
Requirements
– Proven experience as category manager or similar role- between 2-4 years of work experience
– Solid knowledge of category management, marketing and sales principles
– Understanding of data analysis and forecasting methods
– Strong analytical skills with proven experience of Excel including Macros, Pivot Tables, V-Lookups
– Excellent oral and written communication skills
– Experience of managing cross functional teams
– Previous responsibility for strategic development, product management or product marketing, revenue targets and quotas is highly desirable
– Excellent marketing skills, a feel for customer needs, as well as a high degree of innovative prowess
– Languages – Azeri (good/fluent), Russian (good), English (good/fluent)
6. Korporativ Satış Meneceri
Kimə məruzə edir: Departament Direktoruna
İş barədə məlumat
– Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması
– İnternet və digər media kanalları üzərindən potensial müştəri və tender axtarışı
– Potensial satış nöqtələri ola biləcək məntəqələrə ziyarət, ehtiyyacların analizi
– Əlaqədə olduğumuz müştəri şirkətlərdən rəqiblər və qiymətləri haqqında informasiyaların alınması
– Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatların əldə edilməsi və rəhbərliyə bildirilməsi
– Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
– Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri ziyarətlərinin planlanması
– Müştərilərə zəng vəya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması və randevuların təyin olunması
– Görüşə hazırlıq və təqdimat materiallarının hazırlanması
– Müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
– Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
– Sifarişlərin icra olunması
– Müştəridən sifarişlərin qəbul olunması və sifarişlər üzrə mütəxəssisə ötürülməsi
– Qiymələr və endirim şərtləri müəyyənləşdikdən sonra müştəriyə təklifin göndərilməsi
– Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması
– Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
– Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
– Müştəri ödəmələrinin izlənilməsi
Namizədə tələblər
– Ali təhsil
– İş təcrübəsi: Rəhbər vəzifədə ən azı 1 il iş təcrübəsi və korporativ satış sahəsində 3 illik iş təcrübəsinin olması.
– Yaş həddi – 27-40
– Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
– Ms. Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməlidir
– İdarəetmə qabiliyyətli, məsuliyyətli və güclü analitik olmalıdır
– Korporativ satış sahəsinin nəzəri və praktiki biliklərin texnikaları bilməli
– Müştəriyönümlü satış etmək bacarığının olmalı;
– Liderlik keyfiyyətlərinə malik olmalı
– Korporativ idarəetmənin prinsiplərini bilməlidir
7. Məhsul təlimləri üzrə mütəxəssis
İş barədə məlumat
– Şirkət daxilində məhsullar üzrə (rəqəmsal/bəyaz əşya) təlim və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən etmək;
– Əməkdaşların daxili təlim ehtiyaclarının müəyyən olunması və təlimləndirilməsi işinin təşkilinda iştirak;
– Şirkət əməkdaşları üçün davamlı məhsullar üzrə (rəqəmsal/bəyaz əşya) təlimlər və ya keçirmək;
– Məhsul təlim proqramlarının işlənib hazırlanması və genişləndirilməsi;
– Çoxpilləli qiymətləndirmə sistemini yaradaraq və tətbiq edərək əməkdaşların işinə treyninqin verdiyi töfhəni qiymətləndirmək;
– İşçilər üçün təlim kitabçaları və materialları, multimedia əyani vəsaitləri və digər tədris materiallarını hazırlamaq;
– Öz bacarıqları daxilində birbaşa rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq;
– Əməkdaşların daxili təlim ehtiyaclarının müəyyən olunması və təlimləndirilməsi işinin təşkilinda iştirak.
Namizədə tələblər
– Ali təhsil;
– Analoji sahə üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
– Müasir təlim metodları ilə tanışlıq;
– Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
– İdarəetmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
– Səlis Azərbaycan, yüksək səviyyədə ingilis və rus dili bacarığı;
– MS Office proqramları.
8. Mağaza Müdiri
Vəzifələr:
– Mağazanın nəzərdə tutulmuş vaxtda açılıb bağlanmasına, gündəlik iş proseslərinə və mağazanın ümumi fəaliyyətinə tam nəzarəti həyata keçirmək.
– Əməliyyat, ödəniş və komunikassiyası sistemlərinin fasiləsiz işinə nəzarət etmək.
– Mağaza heyyətinin fəaliyyətini təşkil etmək, istiqamətləndirmək, motivasiya etmək, komanda ruhunu qorumaq.
– Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək.
– Kampaniyaların icrasını təmin etmək məqsədi ilə kampaniya şərtləri ilə bağlı heyyətin məlumatladırmaq.
– Heyyətin üçün xidməti vəzifələrinin icrasını təmin etmək məqsədi ilə tələb olunan sifarişlərin verilməsinə nəzarət etmək.
– Mağaza heyəti tərəfindən müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsinə nəzarət etmək.
– Koordinatorlar və baş satış məsləhətçilərindən gündəlik xidməti tapşırıqların icrası haqqında hesabatlar almaq və yeni tapşırıqlar vermək.
– İcrası dərhal həyata keçirilməli tapşırıqların icra vəziyyətini yoxlamaq.
– Satışı, kampaniyaları nəzərə alaraq tələb olunan məhsulların vaxtında sifariş verilməsinə, vitrində tələb olunan sayda məhsulların sərgilənməsinə, son qiymətlərlə olan standart qiymətliklərin olmasına nəzarət etmək.
– Vaxtaşırı sayım işlərinə hazırlıq aparmaq, sayım zamanı prosesləri təşkil etmək.
– Maddi məsulliyyət müqaviləsindən irəli gələn tələblər çərçivəsində mağazada əsas vəsait və stok dövriyyəsini nəzarətdə saxlamaq.
Tələblər:
– Ali təhsil.
– Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilməli.
– Müştərilərlə işləmək bacarığı.
– Komandada işləmə bacarığı
– MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər
– Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı.
Maraqlanan namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV-lərini [email protected] elektron poçtuna göndərməlidir.
“Subject” qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunması mütləqdir.
Please, send your CV/Resume to [email protected] or [email protected] with vacancy name subject.