-1 C
Baku
Sunday, December 15, 2024

Bankla bağlı problem və ya narazılıq varsa, nə etmək lazımdır?

Banklarla ünsiyyət qurarkən keyfiyyətli xidmət və maliyyə ehtiyaclarımızın həllini gözləyirik. Ancaq bəzən problemlərlə və ya bankdan qeyri-qənaətbəxş xidmətlə qarşılaşdığımız zaman çətin bir vəziyyən yarana  bilər. Bu yazıda problemi həll etmək və münasib nəticə əldə etmək üçün hansı addımları atacağınıza baxacağıq.

Problemi və gözləntilərinizi  müəyyən edin

İlk addım qarşılaşdığınız konkret problemi müəyyən etməkdir. Məsələn, bu, yanlış ödəniş, yanlış məlumat, xidmətdən imtina və ya digər qeyri-qənaətbəxş xidmət ola bilər. O zaman bu problemin həlli ilə bağlı bankdan məsələnin həlli kimi nə gözləntiniz var?

Bank filialı ilə əlaqə saxlayın

Əksər hallarda hesabınızı açdığınız və ya xidməti aldığınız bank filialı ilə əlaqə saxlamaqla başlamaq tövsiyə olunur. Problemi izah edin və gözləntilərinizi ifadə edin. Probleminizi təsdiqləyən bütün lazımi sənədləri və məlumatları təqdim edin. Bankın nümayəndəsindən şikayətinizi rəsmi qeydiyyata almasını və bu şikayətin surətini sənədləriniz üçün sizə təqdim etməsini xahiş edin.

Bankın müştəri xidməti ilə əlaqə saxlayın

Əgər bank filialı ilə əlaqə saxlamaq problemi həll etməyibsə, bankın müştəri xidməti ilə əlaqə saxlamağa çalışın. Adətən, onların telefonu bankın rəsmi saytında əsas nömrə kimi qeyd olunur (çox zaman qısa telefon nömrəsi ilə). Problemi izah edin, indiyə qədər atdığınız addımları sadalayın və gözləntilərinizi ifadə edin. Şikayətinizin qeydə alındığından əmin olun.

Bankın digər əlaqə vasitələrindən və sosial mediadan istifadə edin

Əksər bankların e-poçt və ya onlayn formalar kimi əks əlaqə kanalları var ki, bu kanallar vasitəsilə narahatlıqlar və qeyri-qənaətbəxş xidmət barədə məlumat verə bilərsiniz. Bəzən Twitter və ya Facebook kimi sosial mediadan istifadə də probleminizi bankın diqqətinə çatdıra və həllini sürətləndirə bilər. Əlavə olaraq, sosial mediada olan müxtəlif bank kanallarında sualınızı və ya probleminizi qeyd edin. Bəzən banklar oranı izləyərək problemin tez bir zamanda həllində maraqlı olurlar.

Sübutlar hazırlayın və qeydləri saxlayın

Probleminizlə bağlı bütün lazımi sübutların və bankla əvvəlki əlaqələrinizin qeydiyyatının olması vacibdir. Şikayətinizlə bağlı bütün məktubların, elektron poçtların, telefon qeydlərinin və digər sənədlərin surətlərini saxlayın. Bu, tənzimləyici orqan və ya digər tərəflə əlaqə saxlasanız, tam məlumat verməyə sizə kömək edəcək.

Mərkəzi Banka bankla bağlı şikayət ərizəsi göndərin

Əgər probleminiz bank tərəfindən həll olunmazsa və ya siz bu prosesdə narazı qalırsızsa, o zaman bankların idarəedici orqanı olan Mərkəzi Banka onlayn müraciət göndərin. Belə müraciətin göndərilməsi qeyd olunan qurumun rəsmi internet səhifəsindən edilir.

Hüquq xidmətləri və ya məsləhətçi ilə əlaqə saxlayın

Yuxarıda göstərilən bütün addımlar problemi həll etməzsə, siz hüquqi xidmətlər və ya bank işi və ya istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi sahəsində ixtisaslaşmış məsləhətçi ilə əlaqə saxlamağı düşünə bilərsiniz. Onlar sizə hüquqi yardım və necə davam etməyinizlə bağlı məsləhətlər verə biləcəklər.

Bankla bağlı hər bir problemin öz xüsusiyyətləri ola bilər və həlli konkret vəziyyətdən asılıdır. Rahat qalmaq, israrlı olmaq və dönüşüm prosesini addım-addım izləmək vacibdir. Keyfiyyətli xidmət və probleminizin həlli hüququnuz olduğunu unutmayın.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər