3 C
Baku
Saturday, December 14, 2024

Baş mütəxəssis – PASHA Life

Vakansiya haqqında məlumat:

Struktur bölmə : Anderraytinq və qiymətləndirmə departamenti / Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsi

Vəzifə : Baş mütəxəssis

Əmək haqqı : Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

İş saatları (iş rejimi) : 09:00-18:00

Son müraciət tarixi :  16 iyul 2018-ci il

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

1. Müvafiq sığorta məhsulları üzrə Cəmiyyətin tarif siyasətini müəyyən etmək, sığorta və təkrarsığorta üzrə baza tarif siyasətinin formalaşdırılması və iqtisadi əsaslandırılmasının metodologiyasının işlənib hazırlanması;
2. Zərərlilik əmsalının hesablanmasının həyata keçirilməsində qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi və idarə edilməsi sahəsində təkliflərin hazırlanması;
3. Sığorta məhsulları portfelinin akkumulyasiya və diversifikasiya baxımından təhlili və zərərliliyinin qiymətləndirilməsi;
4. Şöbədaxili riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və aradan qaldırmaq;
5. Sığortaçının könüllü sığorta sinifləri üzrə sığorta qaydalarındakı şərtlərin iqtisadi əsaslandırılması;
6. Həyatın yığım sığortası müqavilələri üzrə sığortaolunanlara verilən borcların son həddinin müəyyən olunması;
7. Müxtəlif sığorta məhsulları üzrə qiymətlərin və hesablamaların elektron sistemə inteqrasiya olunması və təkmilləşdirilməsi prosesində iştirak etmək;
8. Partnyor banklara və digər təşkilatlara qiymət təklifinin təqdim olunmasına nəzarət;
9. Təkrarsığorta üzrə şəxsi tutumun müəyyən edilməsi metodologiyasının işlənib hazırlanması və təkliflərin verilməsi;
10. Müxtəlif  sığorta məhsulları üzrə kalkulyatorların yaradılması və yenilənməsi işinə nəzarət;
11. Müvafiq sığorta məhsulları üzrə xitam prosesinin işlənib hazırlanması və sistemə inteqrasiyasının təmin olunması.

Namizədə olan tələblər:

İş təcrübəsi : Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi tələb olunur;
Təhsili/ixtisası : Riyaziyyat, iqtisadiyyat və ya statistika sahələri üzrə bakalavr təhsili tələb olunur, magistr təhsili üstünlükdür;
Dil bilikləri : Azərbaycan dili (mükəmməl), rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməlidir;
Kompüter bilikləri : MS Office, (MS Office Excel-VBA üstünlükdür);
Üstünlüklər : Aktuari akkreditasiyasının olması, Aktuar hesablamaları üzrə yerli və ya beynəlxalq imtahanların verilməsi ( SOA, CAS) üstünlükdür;
Fərdi keyfiyyət tələbləri : Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti; riyazi məntiq; şöbədaxili risklərə nəzarət etmək və onları qiymətləndirmək bacarığı; proqnoz vermə bacarığı, məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı; danışıqlar aparmaq bacarığı; ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlumatın düzgün ötürülmə bacarığı; yazı qabiliyyəti; konfliktlərin/stresin idarə edilməsi; etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik; komanda ilə işləyə bilmək; aktiv öyrənmə bacarığı (özünütəkmilləşdirmə); məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı); təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

İmtiyazlar:

Könüllü tibbi sığorta : 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.

Digər məlumatlar:

Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Mayakovski küçəsi 15
Əlaqə vasitələri : www.pasha-life.az ; (012) 567-32-36

Vakansiya üçün müraciət qaydası :

CV-lər “Qiymətləndirmə və portfel analizi” mövzusu ilə [email protected]  elektron ünvanına göndərilməlidir.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər