Baş ofisdə Ödəniş kartları üzrə mütəxəssis.
Namizədə qarşı tələblər:
-
-
- Ali təhsil,
-
- Bank sektorunda, Ödəniş kartları sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi,
- Ehtiyatlılıq və dəqiqlik qabiliyyəti.
- Komandada işləmək bacarığına malik olmaq
Vəzifə öhdəlikləri:
- Plastik kartların hazırlanması üçün sifarişləri verir və əldə etdikdən sonra onların müştəri xidməti strukturlarına çatdırılmasını təmin edir.
- Bankomatlarda pul vəsaitlərinin qalıqlarına nəzarət edir.
- CARDHOLDER cari əməliyyatları üzrə faylların gündəlik formalaşdırılması, göndərilməsi və qəbulunu təmin edir.
- Prosessinq Mərkəzi ilə əlaqə, müştərilərin problemlərinin araşdırılması və aradan qaldırılması (Chargeback) işlərini həll edir.
- ATM və POS-terminallarla əməliyyatlara nəzarət edir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 29 dekabr 2017-ci il tarixədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.