İş yeri: Bakı
İş qrafiki: 5 günlük
Tələblər
- Ali İqtisadi/beynəlxalq iqtisadi əlaqələr üzrə ali təhsil;
- Vakansiya üzrə iki ildən çox is təcrübəsi;
- İdarəetmə sahəsində ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
- MS OFFice (WORD,Excel,Power Point) proqramı ilə iş bacarığı;
- Azərbaycan,rus ve ingilis dillərinin mükəmməl biliyi və bank təcrübəsi
- Dəqiqlik,detallara diqqət yetirmek qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik;
- Operativlik;
- Stressə davamlılıq;
- Kollektivde işləmək bacarığı və məsuliyyəti öz üzərinə götürmək bacarığı
- Kreativlik
- Özünü inkisaf etdirmə bacarığı
Vəzifələri
- Bank rəhbərliyinin göstərişi ilə xarici maliyyə təşkilatlarına ezamiyyətlərdə istirak etmək;
- Dövlət orqanları, qeyri-hökümət təşkilatları və beynəlxalq qrumlarla əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulmasını təşkil etmək, Beynəlxalq əlaqələrin qorunması və inkisafı üzrə təkliflərin verilməsi və xarici əməkdaşlığın qurulmasında bilavasitə istirak etmək;
- Bankı ölkə daxilində və xaricdə müvafiq toplantılarda təmsil etmək.
- Gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək
- İşlə bağlı yazılı və şifahi tərcümələr etmək;