“Boeing” şirkəti ağır maliyyə böhranından əziyyət çəkir. Dünyanın ən böyük təyyarə istehsalçılarından biri illərdir davam edən əməliyyat çətinlikləri və təhlükəsizlik problemləri səbəbindən borclanma səylərini artırır.
“Boeing” bu günlərdə böyük banklardan 10 milyard dollar borc almağı, həmçinin səhm və borc satışı vasitəsilə əlavə 25 milyard dollar cəlb etməyi planlaşdırır. Bu addım şirkətin borcunun 2024-cü ilin ortalarına qədər 53 milyard dollara çatdığı son altı il ərzində yığılmış maliyyə itkilərini kompensasiya etmək üçün daha geniş strategiyanın bir hissəsidir. Kommersiya təyyarələrinin istehsalını dayandıran Beynəlxalq Maşinistlər Assosiasiyasının (IAM) 33 min işçisinin iştirak etdiyi tətil vəziyyəti daha da pisləşdirib. Artan çağırışlara cavab olaraq, “Boeing”in icraçı direktoru Kelli Ortberq şirkətin qlobal işçi qüvvəsinin 10 faizini ixtisar etmək planlarını açıqlayıb və bu, təxminən 17 min nəfərə təsir göstərib. Bundan əlavə, “Boeing”in kredit reytinqi köhnəlmiş istiqraz statusunun bir qədər yuxarısına düşüb və reytinq agentlikləri xəbərdarlıq edir ki, bu, şirkətin borclanma xərclərini daha da artıra bilər.
“Boeing”in problemləri 346 nəfərin ölümü ilə nəticələnən “737 Max” təyyarələrinin iki ölümcül qəzasından sonra daha da artıb. Bu faciələr təyyarənin 20 ay müddətinə istismardan kənarlaşdırılmasına və federal araşdırmalara səbəb olub. “Boeing” təyyarənin sertifikatlaşdırılması prosesi zamanı ABŞ-ın Federal Aviasiya Administrasiyasını aldatdığını etiraf edib və şirkət hazırda məhkəmə qərarını gözləyir. Qəza qurbanlarının ailələri təklif olunan cəzaların kifayət qədər sərt olmadığını iddia edirlər.
Bu çətinliklərə baxmayaraq, “Boeing” qlobal aerokosmik sənayesindəki həlledici roluna görə maliyyə vəsaiti toplaya bilir. “Airbus” ilə yanaşı, “Boeing” reaktiv bazarda üstünlüyə malik ola bilib. Eyni zamanda, “Airbus” təyyarələrə qlobal tələbatı ödəyə bilmir.